Inlägg från: Litenflicka |Visa alla inlägg
  • Litenflicka

BF november 2017

Hej,

Plussade svagt förra veckan redan men starkt igår ???? Bf 28 november. Tredje barnet och jag är så orolig denna gång då vi fick ett MA i januari ???? Till råga på allt kom det lite lite blod idag när jag torka mig men tror och hoppas det är för att vi sexade till det igår och att det är slemhinnorna som är sköra. Var så extremt lite och inget mer så, håller tummarna!

Kul att läsa om fler som ska ha i november. Vet någon av er om det finns en Facebook grupp för oss som har bf i november? Är ju väldigt tidigt än så kan tänka att den i så fall är hemlig. Eller ska vi skapa en grupp? Vad säger ni?

Kramar till er alla

• Litenflicka
    celz skrev 2017-03-31 21:59:13 följande:

Såg att det var många som skrev att de var från Sthlm! Vi har ju en Facebookgrupp för alla med BF i november, men även en stockholmsgrupp! Så skriv till mig om ni vill va med i nån :)

Hej, är gärna med i bf i november gruppen!? hur gör jag? ? Mvh
  • Litenflicka
    Marie357 skrev 2017-03-29 20:24:48 följande:

Är det någon mer här inne som skulle vilja joina en facebookgrupp för oss som har BF i dec? Personligen tycker jag att det är lättare att skiva och hålla koll på trådar i en fb-grupp (hemlig sådan såklart) än här i en familjeliv-grupp.Vi kan bjuda in fler och fler efterhand.Ingen kommer att se att du är med i gruppen.Skriv isf PM till mig med vad du heter på FB så skriver jag mitt namn, och när du blivit vän med mig på FB så kan jag bjuda in dig till gruppen.

Hej, jag vill vara med i fb gruppen!!? Mvh
  • Litenflicka

Är det någon här inne som kan hjälpa en in i fb gruppen? Ni som frågat om ni får vara med har ni fått komma in? Vem är ansvarig för den? Någon som kan komma med någon info kring detta? Snälla ?

• Litenflicka
    littlepixiegrl skrev 2017-04-05 11:13:34 följande:

Det finns en fb-grupp kopplad till denna tråd. Den är ganska stor dock, men det är flera som startat spin off-grupper för te.x. Skåne, Stockholm, Göteborg etc

Jag vill gärna vara med i den stora som är för hela landet men är ju ingen som svarar eller hjälper en in i den ???? Eftersom den är hemlig så är det ju svårt att göra på något annat sätt. Har skrivit meddelade till ett flertal men får ingen återkoppling alls tyvärr. Mvh
  • Litenflicka
    littlepixiegrl skrev 2017-04-05 11:25:05 följande:

Ni som vill vara med i fb-gruppen (den första som skapades) kan skicka ett meddelande till celz här på FL, så fixar hon det! Gäller även Stockholmsgruppen tror jag..

Vill någon vara med i Skånegruppen, så går det bra att skriva till mig. Alla grupperna är hemliga!

Jag har skrivit till celz men inte fått något svar, du kanske kan be henne kolla sina meddelanden här på familjeliv och släppa in oss som vill in! ???? Tack på förhand! Mvh
  • Litenflicka

Riktigt tråkigt att ingen kan hjälpa en in i fb gruppen. Funderar nästan på att skapa en ny, verkar ju vara många som vill in i en men som inte heller får hjälp att bli insläppta :/ vad säger ni? :)

• Litenflicka
    Mia86a skrev 2017-04-06 17:49:19 följande:

Jag var medlem i gruppen förr men den är jättestor! Var flera hundra med så det känns som man har mer utbyte av en mindre grupp (enligt mig iaf). Jag bad iaf Cels om att bli insläppt och då måste man också bevilja henne som vän på Facebook, annars kan hon inte lägga till er.

Jo det är ju roligare med en lite mindre grupp, dock brukar det försvinna en del medlemmar efter ett tag pga olika anledningar så är man sen bara ett järngäng kvar ???? Med erfarenhet av mina andra barns fb grupper ? jag har skrivit till henne men får aldrig något svar så känns lite hopplöst tyvärr.
  • Litenflicka
    Peekaboo skrev 2017-04-06 19:31:48 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp nu för dem som vill vara med! Inboxa mig om namn på fb samt beskriv er profilbild i grova drag så att jag lägger till rätt :)

Det är första gången jag startar en grupp så ha gärna det i tanken :) har gärna någon mer som vill hålla i trådarna med mig så att vi kan få en så bra grupp som möjligt.

Vart tycker ni att man ska dra gränsen för antalet medlemmar? Vill gärna ha en lite mindre grupp så man kan "lära känna" varandra men inte för liten då folk kan lämna av olika anledningar, så vad tror ni blir bra?

Har pmat dig nu :)
  • Litenflicka

Alla ni som vill in i "den nya" fb gruppen får skicka ett PM till Peekaboo med ert namn så fixar hon det! :)

Svar på tråden BF november 2017