BF november 2017
Hej. Jag plussade i dag på min 25 års dag.
Är i v 4+4 i dag. Bf 28 november.
Vill gärna få gå med i FB gruppen. Jag heter Annica Mattsson har en bild där jag har Mörkt hår med lila toppar och rött läppstift ????
Hej. Jag plussade i dag på min 25 års dag.
Är i v 4+4 i dag. Bf 28 november.
Vill gärna få gå med i FB gruppen. Jag heter Annica Mattsson har en bild där jag har Mörkt hår med lila toppar och rött läppstift ????
Hej jag plussade för en vecka sen.
Är nu v 5+4 och har bf 28/11.
Blev gravid för 6 månader sen och de slutade i MA. Ville göra tidigr vul och se pyrert men de fanns inget. Så tillbaka en v senare och de konstaterades MA. Gjorde en skrapning och nu är jag så rädd att de ska hända igen. Ska ringa BM i morgon och prata av mig lite.
Fanns de någon hemlig grupp på fb för bf November??
Skulle gärna vilja vara med där. :)
Jag har inte heller blivit insläppt i gruppen. Vill gärna vara med i en grupp på fb :)
Riktigt tråkigt att ingen kan hjälpa en in i fb gruppen. Funderar nästan på att skapa en ny, verkar ju vara många som vill in i en men som inte heller får hjälp att bli insläppta :/ vad säger ni? :)
Jag har skapat en hemlig grupp nu för dem som vill vara med! Inboxa mig om namn på fb samt beskriv er profilbild i grova drag så att jag lägger till rätt :)
Det är första gången jag startar en grupp så ha gärna det i tanken :) har gärna någon mer som vill hålla i trådarna med mig så att vi kan få en så bra grupp som möjligt.
Vart tycker ni att man ska dra gränsen för antalet medlemmar? Vill gärna ha en lite mindre grupp så man kan "lära känna" varandra men inte för liten då folk kan lämna av olika anledningar, så vad tror ni blir bra?