• Peekaboo

BF november 2017

Jag är i v 8 och vill gärna komma med i fb gruppen, men har inte heller fått svar :/ någon annan som kan lägga till?

• Peekaboo
    Litenflicka skrev 2017-04-06 14:42:07 följande:

Riktigt tråkigt att ingen kan hjälpa en in i fb gruppen. Funderar nästan på att skapa en ny, verkar ju vara många som vill in i en men som inte heller får hjälp att bli insläppta :/ vad säger ni? :)

Skapa en ny :) jag kommer gärna med då!
  • Peekaboo
    Dalkullan92 skrev 2017-04-06 17:59:41 följande:

Kanske vi ska göra en ny mindre grupp att kunna följa å stötta varandra i ? :)

Vem känner sig manad att starta en ny hemlig grupp? :) viktigt att den är hemlig så vänner och familj inte kan se att man går med :)
  • Peekaboo

Jag har skapat en hemlig grupp nu för dem som vill vara med! Inboxa mig om namn på fb samt beskriv er profilbild i grova drag så att jag lägger till rätt :)

Det är första gången jag startar en grupp så ha gärna det i tanken :) har gärna någon mer som vill hålla i trådarna med mig så att vi kan få en så bra grupp som möjligt.

Vart tycker ni att man ska dra gränsen för antalet medlemmar? Vill gärna ha en lite mindre grupp så man kan "lära känna" varandra men inte för liten då folk kan lämna av olika anledningar, så vad tror ni blir bra?

• Peekaboo
    Dalkullan92 skrev 2017-04-06 19:35:53 följande:

Försökte skicka ett medelande till dig på familjeliv. Men din sida är privat så gåe inte att skicka till dig :(.

Försöker fixa det med en gång! :)
  • Peekaboo
    Peekaboo skrev 2017-04-06 19:41:53 följande:
    Försöker fixa det med en gång! :)
    Fixat! 
  • Peekaboo
    Frökenolson skrev 2017-04-06 20:38:28 följande:

Jag surfar från mobilen och kan inte gå in på profilerna. Nån som vågar gå ut med sitt namn här så kan jag lägga till er/ni mig vi fb och lägga in mig i gruppen? Tar bort varandra sedan så klart, ingen ska behöva lämna ut sig själv mer än man vill.

när jag är inne via mobilen kan jag gå in på profilen genom att trycka på namnet här i forumet, går det inte alls för dig? Kan du trycka på "byt till standardversionen" annars? Kanske går för dig då? 
  • Peekaboo
    emelieemelieemelie skrev 2017-04-07 11:30:29 följande:

Ni får gärna bjuda in mig i gruppen!

Emelie Wattman heter jag!

Kan du skicka ett mail till mig så fixar vi det :)

Behöver lägga till dig som vän på fb för att kunna bjuda in dig i gruppen och på din profil finns ingen "bli vän" -knapp :)

För er andra som vill komma med i fb gruppen, maila mig här, skriv namn och beskriv er profilbild grovt. Har vi inte gemensamma vänner behöver jag lägga till er som vän först :)
  • Peekaboo
    Karltex skrev 2017-04-09 15:22:38 följande:

Hej igen peekabo. Vi blev vänner på fb i torsdags men jag har inte blivit tillagd i gruppen än.? Har du möjlighet att hjälpa mig in??

Hej! Skickade vänförfrågan till dig nu, inväntade svar på att det var okej först :)
  • Peekaboo
    Nina 204 skrev 2017-04-15 17:13:40 följande:

Är det någon här inne som äter lergian comp? Hur mår ni i sånt fall nu, har ni några jobbiga biverkningar? Fick de utskrivna förra veckan men har inte börjat äta dom än..

Jag äter dem, har gjort det i två-tre veckor skulle jag tro. Kräks på morgonen innan jag hunnit ta, mår mycket bättre när jag tagit dem, tar tre ggr per dag. De gånger jag har kräkts strax efter intag av tablett mår jag uselt resten av dagen, helt slut, orklös och illamående. Så hade inte klarat mig utan dem. Inga biverkningar vad jag vet, mår ju fortfarande illa, men som sagt, kräks jag upp dem mår jag miljoner gånger värre. Fick vanlig Lergigan att ta till natten då de inte innehåller koffein. Men de kröp i benen nåt fruktansvärt så jag grät hela natten jag tagit den. Provade tre ggr med flera dagar mellan. Hände samma sak alla gånger. Så de klarar jag inte av. Men compen funkar kanon för mig! Även till natten! Har varit liggande sen 24/3, tack vare tabletterna står jag ut, utan dem hade vart ett rent hvete
  • Peekaboo

För er som vill vara med i fb gruppen kan skicka mail till mig, skriv ert namn och beskriver er profilbild lite grovt. Har vi inte gemensamma vänner behöver jag lägga till er som vän innan jag kan lägga till er i gruppen (ni får självklart ta bort mig när ni blivit inbjudna om ni vill) :)

• Peekaboo
    emmafrick skrev 2017-05-05 06:56:17 följande:

Jag kan inte skicka meddelande till dig för appen stänger ner när jag trycker på skicka, provade flera ggr xD men om det funkar här så heter jag Emma Frick (har bf 24/11) och har en vit profilbild där jag sitter med sonen i knäet, fotostudiobild, har långt svart hår ;)

Jag har skickat vänförfrågan nu :)
Svar på tråden BF november 2017