BF november 2017
Jag är i v 8 och vill gärna komma med i fb gruppen, men har inte heller fått svar :/ någon annan som kan lägga till?
Jag är i v 8 och vill gärna komma med i fb gruppen, men har inte heller fått svar :/ någon annan som kan lägga till?
Riktigt tråkigt att ingen kan hjälpa en in i fb gruppen. Funderar nästan på att skapa en ny, verkar ju vara många som vill in i en men som inte heller får hjälp att bli insläppta :/ vad säger ni? :)
Kanske vi ska göra en ny mindre grupp att kunna följa å stötta varandra i ? :)
Jag har skapat en hemlig grupp nu för dem som vill vara med! Inboxa mig om namn på fb samt beskriv er profilbild i grova drag så att jag lägger till rätt :)
Det är första gången jag startar en grupp så ha gärna det i tanken :) har gärna någon mer som vill hålla i trådarna med mig så att vi kan få en så bra grupp som möjligt.
Vart tycker ni att man ska dra gränsen för antalet medlemmar? Vill gärna ha en lite mindre grupp så man kan "lära känna" varandra men inte för liten då folk kan lämna av olika anledningar, så vad tror ni blir bra?
Försökte skicka ett medelande till dig på familjeliv. Men din sida är privat så gåe inte att skicka till dig :(.
Jag surfar från mobilen och kan inte gå in på profilerna. Nån som vågar gå ut med sitt namn här så kan jag lägga till er/ni mig vi fb och lägga in mig i gruppen? Tar bort varandra sedan så klart, ingen ska behöva lämna ut sig själv mer än man vill.
Ni får gärna bjuda in mig i gruppen!
Emelie Wattman heter jag!
Hej igen peekabo. Vi blev vänner på fb i torsdags men jag har inte blivit tillagd i gruppen än.? Har du möjlighet att hjälpa mig in??
Är det någon här inne som äter lergian comp? Hur mår ni i sånt fall nu, har ni några jobbiga biverkningar? Fick de utskrivna förra veckan men har inte börjat äta dom än..
För er som vill vara med i fb gruppen kan skicka mail till mig, skriv ert namn och beskriver er profilbild lite grovt. Har vi inte gemensamma vänner behöver jag lägga till er som vän innan jag kan lägga till er i gruppen (ni får självklart ta bort mig när ni blivit inbjudna om ni vill) :)
Jag kan inte skicka meddelande till dig för appen stänger ner när jag trycker på skicka, provade flera ggr xD men om det funkar här så heter jag Emma Frick (har bf 24/11) och har en vit profilbild där jag sitter med sonen i knäet, fotostudiobild, har långt svart hår ;)