BF november 2017
Har gått in i vecka 7 igår. Har ett väldigt illamående men kräks bara på kvällarna.. och ömmande bröstet.. så symptom har jag men ändå e man alltid orolig för missfall.. ska kontakta bm imorgon om kub - test och höra om vi kan få göra det. Min sambo är adopterad så vi vet inget om hans sjukdomshistorik i familjen så då borde man väl få göra kub test? Trots att vi har en dotter innan som är fullt frisk.. försöker sluta snusa samtidigt kan lova det är inte det lättaste... är det någon annan som också försöker sluta..
Jag går in i vecka 8 imorgon och jag har också slutat snusa. Plussade i mitten på Mars och slutade på dagen. Snusade en dosa om dagen tidigare men tyckte det var förvånansvärt enkelt att sluta, iaf i början men tycker nästan det är värre nu efter några veckor.
Provade Onico och det är såklart skönt att ha något under läppen MEN samtidigt så tror jag att det är det som gjort att allt känns jobbigare för jag bli påmind, allting handlar ju om att försöka "glömma bort" alla de goda stunderna med snus, typ den första på morgonen, efter lunch osv. När jag tar onico så blir jag ju påmind heltiden och det gör det jobbigare så nu skiter jag bara i allt och tuggar vanliga tuggummi istället :P