Inlägg från: November2017 |Visa alla inlägg
  • November2017

BF november 2017

37-årig tjej gravid med mitt första barn. Inte planerat men så efterlängtat. Roligt att ha hittat hit och ha några att dela erfarenheter med. Inte vågat berätta för någon än. Går in i vecka 10 imorgon.

• November2017

Hos mig har illamåendet kommit och gått.. Värre vissa dagar, och ibland ingenting alls. Men hungrig :)

• November2017
    Jadu skrev 2017-05-11 08:40:27 följande:

Här går det bra, går in i v 12 (11+0) idag, svullnaden på magen har lagt sig, tror De är spökvecka för min del för inga ömma bröst längre, tröttheten är borta.

Precis samma för mig! Blev lite orolig. 11+4. Men idag när jag skulle ha på mig kjol kan jag knappast andas :) Så tight är det visst runt magen ändå! Fick reda på att jag har dålig sköldkörtel också så det spär ju på oron men nu har jag börjat med medicin iaf. KUB på tisdag...
  • November2017
    Jadu skrev 2017-05-11 12:00:11 följande:

Trodde aldrig man kunde bli lycklig av att kläderna är för tighta ;)

Oj då, hur påverkar kass sköldkörtel graviditet?

Vad spännande med kub, börjar ångra att vi inte valde det.. dock finns ju roligare saker och lägga pengarna på.

Jag är ju 37 och är förhöjd risk vid graviditet - därför KUB. Tror det ska påverka möjligheten att bli gravid och öka risken för missfall... Så håller alla tummar och tår jag har för att allt ska vara bra. Men vågar inte berätta för någon om graviditeten än...
  • November2017
    BaraStina skrev 2017-06-11 01:12:54 följande:

Novemberbebisar heter den är en hemlig grupp, så går inte att söka på den. Jag kan lägga till dig, så får man vänta på att en admin godkänner tror jag!

Skulle också vilja vara med och få stöttning och råd. Hur hittar jag er?
Svar på tråden BF november 2017