• Jadu

BF november 2017

Hoppar in här.. barn nr 2 me första för sambon. Bf 29/11 enligt appen.

• Jadu
    jhk88 skrev 2017-03-29 11:52:27 följande:

Välkommen och grattis! :)

Tackar :)
  • Jadu

Är det någon som vet om man kan göra något åt tröttheten eller är det bara att vänta ut?

• Jadu
    Zindel skrev 2017-04-04 22:39:02 följande:

Sova! :) jag försöker vila lite varje dag nu!

Försöker också vila en stund varje dag.

Dock är de jobbiga jobbet där man inte kan vila.. går runt som en zombie typ.
  • Jadu
    Peekaboo skrev 2017-04-06 19:49:51 följande:

Fixat! 

Skickat pm till dig :)
  • Jadu
    Nina 204 skrev 2017-04-09 10:26:10 följande:

Alltså jag har illamående från helvete.. mår illa hela dagarna och är yr.. det är värsta på eftermiddagen då jag spyr efter allt jag har ätit.. någon som har något tips vad man ska göra?

Vad jobbigt :/

Kan du inte testa något receptfritt alt be läkaren skriva ut något mot illamående?!
  • Jadu
    emmafrick skrev 2017-04-10 08:36:31 följande:

Hejhej, jag plussade för 3v sen, åh har bf 24/11, är det någon i den här tråden som bor i närheten av Göteborg? :)

Jag bor i Mölndal :)
  • Jadu
    emmafrick skrev 2017-04-10 20:30:16 följande:

Kul! Jag bor oxå i Mölndal :)

Va roligt :)
  • Jadu
    Myysan skrev 2017-04-11 10:23:00 följande:

Då har jag varit på ett tidigt ul allt såg bra ut :) dom kunde se ett litet hjärta slå. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen denna gången.

Vad härligt :)

Håller tummarna :)
  • Jadu
    Tiinuli skrev 2017-04-21 12:27:27 följande:

Då va denna resa avslutad för min del :(

Beklagar :(
  • Jadu
    Humlan88 skrev 2017-05-03 07:35:27 följande:

Var till gyn igår och skulle kolla. Upp blödningarna. Jag vart väldigt chokad när det visade sig att det inte ens fanns nåt foster i hinnsäcken, helt tomt. Verkar som. Embryot aldrig utvecklades men moderkaka och hinnsäcken gjorde, min kropp trodde den var gravid. Nu sitter jag här och sörjer någon som aldrig visade sig finnas. Märklig känsla :(

Usch beklagar verkligen!!
  • Jadu
    PlusLängtan skrev 2017-05-11 08:05:55 följande:

Hur går det för er alla? Är så tyst här...

Här går det bra, går in i v 12 (11+0) idag, svullnaden på magen har lagt sig, tror De är spökvecka för min del för inga ömma bröst längre, tröttheten är borta.
  • Jadu
    PlusLängtan skrev 2017-05-11 08:05:55 följande:

Hur går det för er alla? Är så tyst här...

Här går det bra, går in i v 12 (11+0) idag, svullnaden på magen har lagt sig, tror De är spökvecka för min del för inga ömma bröst längre, tröttheten är borta.
  • Jadu
    November2017 skrev 2017-05-11 11:54:23 följande:

Precis samma för mig! Blev lite orolig. 11+4. Men idag när jag skulle ha på mig kjol kan jag knappast andas :) Så tight är det visst runt magen ändå! Fick reda på att jag har dålig sköldkörtel också så det spär ju på oron men nu har jag börjat med medicin iaf. KUB på tisdag...

Trodde aldrig man kunde bli lycklig av att kläderna är för tighta ;)

Oj då, hur påverkar kass sköldkörtel graviditet?

Vad spännande med kub, börjar ångra att vi inte valde det.. dock finns ju roligare saker och lägga pengarna på.
  • Jadu
    November2017 skrev 2017-05-11 14:26:00 följande:

Jag är ju 37 och är förhöjd risk vid graviditet - därför KUB. Tror det ska påverka möjligheten att bli gravid och öka risken för missfall... Så håller alla tummar och tår jag har för att allt ska vara bra. Men vågar inte berätta för någon om graviditeten än...

Okey, håller tummar och tår för er!
  • Jadu
    PlusLängtan skrev 2017-05-11 14:22:57 följande:

Jag mår illa fortfarande till och från, vilket jag tar som ett bra tecken även om det också är ganska påfrestande.

Oron kommer och går...

Håller tummarna för att det ska gå bra för oss!

Vad jobbigt med illamående. Men som du skriver är de ju ett gott tecken.

Usch idag är jag trött. Förstod inte alls varför klockan ringde..
Svar på tråden BF november 2017