BF november 2017
Hoppar in här.. barn nr 2 me första för sambon. Bf 29/11 enligt appen.
Hoppar in här.. barn nr 2 me första för sambon. Bf 29/11 enligt appen.
Välkommen och grattis! :)
Är det någon som vet om man kan göra något åt tröttheten eller är det bara att vänta ut?
Sova! :) jag försöker vila lite varje dag nu!
Fixat!
Alltså jag har illamående från helvete.. mår illa hela dagarna och är yr.. det är värsta på eftermiddagen då jag spyr efter allt jag har ätit.. någon som har något tips vad man ska göra?
Hejhej, jag plussade för 3v sen, åh har bf 24/11, är det någon i den här tråden som bor i närheten av Göteborg? :)
Kul! Jag bor oxå i Mölndal :)
Då har jag varit på ett tidigt ul allt såg bra ut :) dom kunde se ett litet hjärta slå. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen denna gången.
Då va denna resa avslutad för min del :(
Var till gyn igår och skulle kolla. Upp blödningarna. Jag vart väldigt chokad när det visade sig att det inte ens fanns nåt foster i hinnsäcken, helt tomt. Verkar som. Embryot aldrig utvecklades men moderkaka och hinnsäcken gjorde, min kropp trodde den var gravid. Nu sitter jag här och sörjer någon som aldrig visade sig finnas. Märklig känsla :(
Hur går det för er alla? Är så tyst här...
Hur går det för er alla? Är så tyst här...
Precis samma för mig! Blev lite orolig. 11+4. Men idag när jag skulle ha på mig kjol kan jag knappast andas :) Så tight är det visst runt magen ändå! Fick reda på att jag har dålig sköldkörtel också så det spär ju på oron men nu har jag börjat med medicin iaf. KUB på tisdag...
Jag är ju 37 och är förhöjd risk vid graviditet - därför KUB. Tror det ska påverka möjligheten att bli gravid och öka risken för missfall... Så håller alla tummar och tår jag har för att allt ska vara bra. Men vågar inte berätta för någon om graviditeten än...
Jag mår illa fortfarande till och från, vilket jag tar som ett bra tecken även om det också är ganska påfrestande.
Oron kommer och går...
Håller tummarna för att det ska gå bra för oss!