• Jossi

BF november 2017

Hejsan!

Är gravid i v.11 med tredje barnet. Bor i Norrköping. Hänger gärna på här om jag får. :)

• Jossi
    LillaAnna85 skrev 2017-05-08 10:48:11 följande:
    Självklart får du det, välkommen :)
    Tack!
    Hur gör man för att hoppa in i fb-gruppen?
  • Jossi
    MmVb skrev 2017-05-13 07:06:12 följande:
    Hej! 

Kul med fler från Norrköpings-trakten. Bor själv i Skärblacka och är gravid med 3e barnet =) Välkommen! 
    Kul! ????
    Tack! Hur gamla är de andra två?
  • Jossi
    MmVb skrev 2017-05-13 18:09:31 följande:
    Så lite så =) De är 6 och snart 2 år gamla =)
    Två pojkar! Dina då?  
    Men va knasigt det blev, gjorde en emoji men det blev visst bara ett gäng frågetecken! Haha

Min stora tjej är 7 och lillebror är 3,5. :) Så spännande att se om set blir en till lillebror eller en liten syster.
  • Jossi
    MmVb skrev 2017-05-15 11:25:08 följande:
    Jaha men då är det ju inte såå stor skillnad i ålder på våra tidigare =)
    Haha har också varit med om den att det blev massa frågetecken istället för emoji =)

Ja det är spännande,ska ni kolla kön eller får det bli en överraskning? =)
    Ja det var väldigt lika i ålder. :)
    Vi ska absolut kolla! Är sjukt nyfiken och har sånt kontrollbehov att jag måste veta! Och maken vill väldigt gärna också veta bara för att jag ska bli tvungen att göra mig av mig uppsättningen pojk- eller flickkläder haha! Så himla tradigt varje gång ungarna byter storlek. Vart ska man göra av allt?! :D
  • Jossi
    MmVb skrev 2017-05-16 08:50:09 följande:
    Hehe förstår det =) vi har beslutsångest hur vi ska göra,har ju kvar alla kläder efter pojkarna men ifall det skulle va en liten tjej så vill man ju ha me sig lite rosa till förlossningen/BB =) så vi funderar på att kolla men hålla det för oss själva,få se hur bra det går.. haha!
    Jo känner igen det där med att förvara allt någonstans =P

Bor ni inne i Norrköping? =)
    Ja även om kläder är kläder är det ju kul att ha nåt lite tjejigare. Med dottern undvek jag rosa och lullull, mest för att det blev en fix idé att hon inte skulle bli en typisk "tjej". Men nu är jag så mycket äldre och visare (haha) så nu kör jag på det jag tycker är fint. ;)

Vi bor i Fyrby, vid gamla Eneby bollklubb ungefär. :)
  • Jossi
    Frökenolson skrev 2017-05-16 20:25:29 följande:
    Vad heter du, kanske jag kan meta upp dig på fb?
    Jag skulle också gärna vara med i fb-gruppen. Har inte gått ut officiellt än, men jag kan PM:a dig mitt namn? :)
  • Jossi
    Frökenolson skrev 2017-05-16 20:25:29 följande:

Vad heter du, kanske jag kan meta upp dig på fb?

Kan visst inte skicka till dig, skicka gärna PM till mig istället. Har ett ovanligt namn så det finns bara en på fb som heter som jag. :)
Svar på tråden BF november 2017