Inlägg från: catarina.228 |Visa alla inlägg
  • catarina.228

BF november 2017

Kul att det är så många med bf i november. Jag är också förstföderska med bf 20/11. Skulle gärna vilja vara med i gruppen så man kan följas åt. ??

• catarina.228

Hej!

Jag är nu i vecka 14 och mår superdåligt. Har rasat i vikt och inte kunnat behålla någon mat eller vätska på nästan en hel vecka. Har nu fått ligga på sjukhus i några dagar med dropp för att få i mig något.. kan inte kräkningarna sluta snart? Någon som känner igen sig och mått lika dåligt som jag?

Blir galen av att må såhär.. skulle vara skönt att prata med någon som förstår. ??

• catarina.228
    Nina 204 skrev 2017-05-19 14:43:10 följande:

Jag mår likadant som dig, var på inskrivning igår hos barnmorskan.. är i vecka 12 nu och mår riktigt dåligt varje dag och spyr hela eftermiddagarna.. barnmorskan ville att jag skulle läggas in på sjukhus för att liksom låta magen vila och då så hon att illamåendet skulle bli bättre. Men vet inte...

Hur går det för dig Nina 204?

Efter att jag legat inne med dropp i två hela dygn och dessutom fått utskrivet lergegan Comp så mår jag faktiskt bättre. Är fortfarande svag och illamående men kräks inte och kan äta betydligt mer nu. Att få dropp var typ den bästa känslan på länge för mig. Hoppas du har fått hjälp att må bättre!

Att jag mår bättre kanske också beror på att jag nu är i vecka 15 och det börjar vända. Kämpa på!
Svar på tråden BF november 2017