• Myysan

BF november 2017

Hej.
    Är också jätte rädd för missfall. Då jag har haft 2st och utomkvedshavandeskap och fick en liten blödning i måndags och har haft lite bruna flyttningar i tisd. Sen har jag haft väldigt lite brun/gul flyttning. Så jag är jätte rädd att det är ett missfall på G igen. Bf enligt app 24/11.

• Myysan
    Ulrika34 skrev 2017-03-26 09:12:01 följande:

Får se om jag blir kvar i denna tråd, har bim idag och fick bruna flytningar, testade fortfarande positivt men får se om det blir mer blod eller om det avstannar, *suck* vet att det kan vara en genombrottsblödning så jag får avvakta helt enkelt!

Känner precis som du. Hade en blödning i måndags och sen bruna flyttningar men nu har jag bara haft väldigt lite brun/gula flyttningar. Och igår och idag har jag inte haft något. Håller tummarna för oss båda att det går vägen för oss.
  • Myysan

Känner mig som ett nerv vrak idag. Mindre ont i brösten än vanligt. Hoppas inte detta är en början till missfall. Då det börjar så innan. Vill bara gå hem ifrån jobb och lägga mig.

• Myysan
    Ulrika34 skrev 2017-03-27 19:51:47 följande:

Önskar er alla lycka till, jag blöder massor nu så det blir nya tag framöver, jag gruvar inte ner mig och deppar utan är tacksam för kroppens funktion att resa ut vad som du var på tok, har 4 fina kids hemma och jobbar på med en liten sladdis framöver. Kram!!

Usch vad tråkigt :( själv så har jag haft någon slem slamsa idag eller vad man ska kalla det när jag torkade mig och haft mindre ont i brösten så är lite rädd för att det är början till missfall :(
  • Myysan
    Zindel skrev 2017-04-03 06:38:12 följande:
    Ont i magen! Bara på vänster sida! Konstant under hela dagen. Är det någon fler som känt av det?

Skicka DM till mig också :)
    Tycker du ska ta kontakt med gyn akut jag hade det och det visade sig vara utomhavandeskap. Fick operera bort min ena äggledare för dom upptäckte det för sent.
  • Myysan
    Zindel skrev 2017-04-04 06:39:14 följande:

Myysan: Kan du beskriva mer? Hur ihållande var värken i början? kom den och gick? hur långt tid innan du sökte hjälp osv?

Idag har jag nästan inte känt av vänster sidan alls så jag hoppas på ligament/växtvärk. Har tom känt lite svart ont på högersidan så det gjorde mig lugnare för det inte bara har varit på en sida... 

Fulltidsmamma till pojkar -11, -14
    Jag hade ont mest på vänster sida. Det kom och gick och jag trodde att det kunde vara så att man bara hade mer ont på ena sidan. Sen fick jag missfall åkte in på gynakut och kollade mig och dom sa att allt var ute. 1v efter fick jag så ont att jag inte kunde gå så då var det in på akuten igen. Efter 3 undersökningar såg dom att att min äggledare brustit och jag blev akut opererad. På första undersökningen såg dom bara att jag hade blod i buken. Jag tycker du ska åka in och kolla dig så att det inte sitter något på äggledaren. Nu är jag gravid igen trots en äggledare. Och väldigt nervös för MF. Jag hoppas verkligen att det går bra för dig men stå på dig och ta det säkra före det osäkra. Lycka till :)
  • Myysan
    Nina 204 skrev 2017-04-09 10:26:10 följande:

Alltså jag har illamående från helvete.. mår illa hela dagarna och är yr.. det är värsta på eftermiddagen då jag spyr efter allt jag har ätit.. någon som har något tips vad man ska göra?

Jag har fått tabletter utskrivna av läkaren och det är jag glad för :)
  • Myysan

Då har jag varit på ett tidigt ul allt såg bra ut :) dom kunde se ett litet hjärta slå. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen denna gången.

• Myysan
    Sambo1987 skrev 2017-04-12 18:21:43 följande:
    ja det är ju de första 12 veckorna man vill förbi. Jag längtar tills jag kan berätta att jag mår piss. spyr flera ggr per dag och är så trött att jag somnar vid 20:30 om kvällarna ;)
    Har du varit hos läkaren och fått tabletter? Jag har fått lergian Comp eller vad dom heter.
  • Myysan

Sjukskriven 2v till då jag inte mår bra av allt illamående. Längtar tills det försvinner.

Svar på tråden BF november 2017