BF november 2017
Hoppla! Här är ytterligare en med bf 17e november (vecka 16+5), första barnet! Hakar också på men stannar gärna kvar här på FL liksom föregående :)
Hoppla! Här är ytterligare en med bf 17e november (vecka 16+5), första barnet! Hakar också på men stannar gärna kvar här på FL liksom föregående :)
Åh jag hade också bf 17/11 innan jag blev flyttad till 26/11 på kub. Liiite avis på er som har lite kortare till "målet"
Hej!
Kul med fler november-mammor som vill hänga här :) känns som att de flesta dragit sig över till Facebook-gruppen/grupperna
Var i landet hittar man er? :)
Uppdatering! Efter RUL i torsdags blev datumet flyttat +3 till 26/11. Såg en liten livlig tjej på skärmen, och i övrigt verkar allt vara bra med henne! ???? Fick dock en ny tid till ultraljud när jag kommer in i v30, moderkakan ligger tydligen för lågt nere vilket kan skapa problem vid förlossningen. Har någon erfarenhet /kunskap om detta, hur vanligt är det att moderkakan inte flyttar på sig och blockerar utgången?
Usch då! Jag är sjukskriven i fem veckor pga foglossning,får se hur det blir i fortsättningen men läkaren på barnmorskemottagningen verka inte tro att jag kommer tillbaka till jobbet efter de fem veckorna :/ har ansökt om grav.penning men inte hört ngt ännu!
Förberedelserna går bra :) det mesta klart! Bara lite smågrejer kvar tack o lov ;)