Inlägg från: eemmasofia |Visa alla inlägg
  • eemmasofia

Mens efter p-stav!?!?

Hej alla,

Jag har en liten fråga. Nämligen såhär att jag har haft p-stav i 3 år. I "regel" är staven 100% säker i 3år, jag glömde bort tiden och tog ut den efter 3,5år. Tiden med p-staven hade jag en hyfsat regelbunden mens! Nu till min fråga....Jag och min sambo har bestämt oss för att utöka familjen. Men....Jag tog ut min p-stav den 13e januari, hade min SENASTE mens den 12e januari. Köpte mig ett ClearBlue Ägglossningstest och började använda det ganska direkt. Började testa runt 1e Februari, visade tom cirkel t.o.m 3e feb...4e-7e feb började testet visa en blinkande smiley och 8e feb och 48h visade en skinande smiley. Jag och min sambo har haft regelbundet sex (som alltid)..men min mens har fortfarande inte kommit? Vad kan detta betyda? Jag är helt med på att mensen kan ta tid efter p-stav. Men jag hade ju regelbunden mens undertiden jag hade p-stav, så varför är den borta nu?

Förlåt för långt och kanske tråkigt inlägg. Jag hoppas inte jag har tråkat ut er! Och är väldigt tacksam för svar, förslag och hjälp!

KRAM

• Svar på tråden Mens efter p-stav!?!?
  • eemmasofia
    eemmasofia skrev 2017-02-21 22:56:56 följande:

Låter vettigt! Tack så mycket :)

Svar på tråden Mens efter p-stav!?!?