Inlägg från: Anonym (Missfallsdepp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Missfallsdepp)

Upprepade missfall med lyckligt slut

Idag behöver jag få höra goda historier och hur isåfall resan var.

Så ni som haft upprepade missfall men sen ändå fått ert barn. Berätta!

• Svar på tråden Upprepade missfall med lyckligt slut
  • Anonym (Missfallsdepp)
    nnnnnnnn skrev 2017-02-23 21:12:59 följande:

Hade 4 mf/ma i rad.
    Fick tipset om en kur på zink + magnesium för både mej och maken. Sen har vi bara fått levande barn.
    Man kan ta kuren receptfritt, har skrivit om den flera gånger förut och sett andra som skrivit samma sak. Sök lite på familjeliv....

Lycka till!

En djungel att söka i. Och många trådar där man inte får höra slutet. Orkar du skriva vilka tabletter ni tog?
  • Anonym (Missfallsdepp)
    Jag är bara jag skrev 2017-02-24 18:21:30 följande:

4-5 missfall och sen bebis!  Glad  Tror helt det berodde på att jag ökade dosen Prednisolon från 5 till 10 mg per dag och fortsatte till UL. Dock med minskad dos efter v.13. Tog Trombyl också, men tog Fragmin 2 andra graviditeter osm blev m.f så tror inte det påverkade.

Vem fick du att skriva ut allt det! Helt fantastiskt ju!
  • Anonym (Missfallsdepp)

Uppdatering! Efter fyra missfall och ett utomkved och två ivf-behandlingar med två återföringar (ivf för att skynda på) så sitter jag nu med min tremånaders son i knät. Om det var värt resan JA! Om jag skulle ge mig in i karusellen igen för att få syskon? NEJ! Men, det viktigaste är att det gick till slut. 5 misslyckade graviditeter och 3,5 år tog det! Sluta aldrig att kämpa! <3

• Anonym (Missfallsdepp)

Tack alla! Och grattis Tumvante! Sjukt jobbig resa, och är glad att höra att fler får lyckliga slut <3

Svar på tråden Upprepade missfall med lyckligt slut