• Tumvante

Upprepade missfall med lyckligt slut

Anonym (Aaaa) skrev 2018-03-26 22:05:32 följande:

Någon mer ?

Hoppas jag snart kan ge en positiv historia :)

Plussade för åttonde gången i söndags, och endast min första graviditet ledde till ett barn. Resten har jag mist tidigt.

Inget har hittats på rätt rejäl utredning, misstanke om immunproblem finns, trots att testerna inte tyder på det... kanske för att läkaren inte hittar annat... så ger vi det ett försök kanske. Han tror ej på infektioner som ureaplasma, som orsak. Men jag har ändå skickat test till serum i Grekland, testade positivt på ureaplasma, och vi båda har fått en kur antibiotika innan denna graviditeten.

Så... nu ser vi. Ska testa HCG blodprov på torsdag och så blir det nog på måndag igen för att se stigning.

Vill gärna kunna komma med en bra historia!
  • Tumvante

Väntar ivrigt på att få träffa min bebis. Är i v 29 själv. Min 8.e graviditet. Min första resulterade i min underbara dotter :)

• Tumvante
    Anonym (Missfallsdepp) skrev 2018-09-27 03:22:13 följande:

Uppdatering! Efter fyra missfall och ett utomkved och två ivf-behandlingar med två återföringar (ivf för att skynda på) så sitter jag nu med min tremånaders son i knät. Om det var värt resan JA! Om jag skulle ge mig in i karusellen igen för att få syskon? NEJ! Men, det viktigaste är att det gick till slut. 5 misslyckade graviditeter och 3,5 år tog det! Sluta aldrig att kämpa! <3

Grattis!!!! Härligt!
Svar på tråden Upprepade missfall med lyckligt slut