• AniCase

Vi som försöker bli gravida 2017

Jag och min sambo försöker nu att bli gravida igen efter ett litet uppehåll då jag blev färdig uska och fick nytt jobb.

Jag tänkte man kunde starta en grupp för att få lite tips om att bli gravid och ha några att bolla med speciellt för oss som är nya på det här med försökandet.

Jag tycker man läser massa och ju mera man läser desto snurrigare blir man????

Jag har en clearblue fertilitetsmonitor som jag tänkte börja att använda igen för att försöka pricka rätt med ägglossning, har ni andra några tips eller är det någon som vill följas åt under resan till ett plus??

• Svar på tråden Vi som försöker bli gravida 2017
  • AniCase

Vad kul att vi är så många ????

Själv slutade jag i augusti med p-piller men vi har inte försökt jättemycket utan det är mest att vi velat att kroppen ska återhämta sig lite efter så många år med piller och känns som nu de senaste 3 månaderna har jag fått alla möjliga konstig biverkningar typ som ömma bröst innan mens,illamående,yrsel med blodtrycksfall osv????

Själv har jag införskaffat en clearblue fertilitetsmonitor advance för att säkerhetsställa min äl ????

Vad kör ni för taktiker?????

• AniCase

Jag är lite sugen på det där med att tempa och naturalcykles som ett extra kompliment.

hur funkar det och hur gör man? :D

• AniCase

Äntligen är det dags för äl som jag har väntat ????

Hoppas det tar sig denna gången????
Svar på tråden Vi som försöker bli gravida 2017