Några snart unga mammor här?
Finns det några gravida här som är i typ 20-års åldern? Fick aldrig nån bra kontakt med dom från min föräldragrupp, skulle ju vara kul att kunna prata och diskutera graviditet och bebis med nån som är lika ung :)
Finns det några gravida här som är i typ 20-års åldern? Fick aldrig nån bra kontakt med dom från min föräldragrupp, skulle ju vara kul att kunna prata och diskutera graviditet och bebis med nån som är lika ung :)
Åh då är vi i precis samma ålder!! Blir 20 i slutet av maj och BF är 9/5 :D
25 är ju ungt så det är ju inga problem!
Hur mår ni hittills i graviditeten då? :)
BF för mig är den 9:de maj, har lyckats slippa allt illamående som tur är! Dock är halsbrännan otrolig ibland och hela kroppen är svullen haha :) Bor i Gävle!
Jag är också 25 så gränsfall för ung kanske ;) såg att du bo i Gävle, jag bor i Sandviken! Har bf 5/9 :) mår jätte bra! Trött bara men annars inga krämpor :) mådde lite illa några veckor i början men aldrig spytt så jag är sjukt tacksam för det, nu njuter jag bara och längtar efter bebis :)
Hej
Ja är 23 år gammal och väntar min dotter den 11 maj ???? så inte långt kvar nu????
Ja bor i Södertälje förresten :)
Hur mycket har ni alla hunnit fixa med bebissaker då?
Själv behöver jag bara fixa spjälsäng och babynest sen är man klar och kan andas ut och slappna av som sista veckorna! :)
Ja är som sagt i vecka 33 nu och de ända barnsakerna jag har fixat är barnkläder, babynest och lite smått och gott som bebistemp napphållare mm. Men vi har fullt upp flyttar från Norrköping till Sthlm om två veckor så har lagt all energi och pengar på nya lägenheten men börjar allvarligt bli lite stressad. PS vi ska få en barnvagn av killens vän som en gåva :)
Ja det var lite kul ju :D vad skönt för dig!!
Härligt att du börjar närma dig bf :D är du nervös?
Är 20 år och väntar på plus
När började ni misstänka att ni va gravida?:)
Spännande att höra hur andra har känt eller om det blir en överraskning! Själv vågar jag inte hoppas för mycket innan jag ser ett plus men illamåendet jag har nu är inte jätte mysigt direkt så hoppas på plus denna månaden!
Ja de är kul men jobbigt att man ska börja renovera (bara måla o byta golv) när man är höggravid i vecka 35, men har som tur är min familj och kille som hjälper såklart.
Det är as svårt, vi har letat i flera månader men vi köper en lägenhet de är bättre, dock ligger den i Södertälje men de är fortfarande Sthlms län :) plus att de är nära till familj o vänner.. vart bor du och vf vill du flytta till Sthlm?:)
Hej tjejer. Jag fyller 19 i början på maj och väntar en flicka 18/4! Bor i norra Sthlm. Någon som vill snacka skit över fb typ? ????????
Hej!
Jag är 23 år och blev mamma för fem veckor sedan :) får kanske vara med i tråden ändå? :)
Hej! Vad härligt att se att man inte är den ända som känner sig ung och ensam i att vänta barn/ fått barn nyligen. Jag är 20 år och bor i Stockholm och jag är beräknad att få en liten kille i Maj 2017.
Skulle vara jätte roligt ifall nån ville följas och snacka!
Jo, tiden går så sjukt fort. Inte alla som sista veckorna under graviditeten (förlåt!). Hon är ledsen om kvällarna men annars går det jättebra! Hur känns det för dig då? Inte långt kvar, är du nervös? Har ni tagit reda på kön? :)
Hej!
Jag är inte gravid, men jag fick min son 3 dagar efter min 20-årsdag. Han blev 1 i januari ????
Kanske jag också kan få vara med?