NilssonLinn skrev 2017-03-30 11:15:44 följande:
Jag är fullt medveten om att det kan vara riktigt kämpigt att vänta barn, som du skriver - vissa hamnar tillochmed på sjukhus. Jag ville absolut inte göra världens grej av detta .. är bara så trött på att mensen kommer hela tiden även om vi "prickar in" äl och jag blev bara så provocerad av henne som jag skrev om. Jag kan absolut förstå att det är jobbigt om man får stora besvär. Men jag blev väl mest irriterad att hon var tvungen att kasta ut det på FB. Att man pratar om det och gnäller är okej, för det har man rätt till. Utan jag vill bara slippa se det .. det börjar bli riktigt psykiskt jobbigt att aldrig lyckas. Är dock inte lika bitter idag. Jag ber om ursäkt till er alla här i forumet att jag spydde ur mig. Men jag kände att jag inte kunde komma hem och skrika det till min sambo. För jag vill inte prata om barn, graviditet, min enorma längtan osv mer än nödvändigt hemma.
Förlåt allihop. <3
ÄL+4 och försöker att inte tänka alltför mycket på vad jag känner i kroppen, om jag känner nå symptom osv osv ..
Ska även försöka att skippa ta gravtest innan BIM denna månad. Det säger jag dock varje månad, men hamnar ändå där dagarna innan. Haha.
Ibland behöver man faktiskt kräka av sig allt, och det var väl bättre att du gjorde det här än till personen i sig :p
Jag är också urkass på att vänta till bim innan jag testar mig. Slutat alltid med att jag köper ett testa tidigt test, de kan man ju ta 6 dagar innan bim. Vilket jag har imorgon... Det kliar såååå i fingrarna. Man vill ju veta!?! Suck haha