• jml

För oss som försöker bli gravida med första

hej jag och min kille förösker skaffa barn.. han har en son sen tidigare.

jag har alltid haft oregelbundna bunden mens vissa gånger kan det ta upp till var tredje månad..

läkaren säger att det inte verkar vara nått fel då jag gjort vanliga gynn undersökningar.

jag har tidigt för många år sedan börjat tänka i banorna att jag nog inye kommer kunna få barn då det känns så pga av mensen och allt.

men för ca 7 månader så var jag av en slump på vård centralen och stickan där visade att jag var gravid! men väldigt tidigt.

tyvärr så fick jag inte behålla barnet utan vart ett tidigt missfall.

Och det visade sig genom blodprov att det faktsikt var missfall och att jag kunde bli gravid.

Men sen dess har mensen varit oregelbunden igen och vet ej när ägglossning. äter både folsyra och munkpeppar som ska hjälpa. tar ägglossning test men visar alltid negativt. någon med samma problem? vill så gärna bli gravid..

• jml

hej jag och min kille förösker skaffa barn. han har en son sen tidigare.

jag har alltid haft oregelbunden mens ibland kan det ta upp till var tredje månad.

läkaren säger att det inte verkar vara nått fel då jag gjort vanliga gynn undersökningar.

Men jag har alltid tänkt att jag inye kan bli gravid.

Men för ca 7 månader sen så var jag hos läkaren av en slump och det visade sig att jag var gravid men i väldigt tidigt stadie.

tyvärr så fick jag inte behålla det utan fick missfall väldigt tidigt. Och det visade på blodprov att de var ett missfall och att jag kunde bli gravid.

Sen dess har jag haft oregelbunden mens igen. och jag har ingen aning om när jag har ägglossning. jag äter både folsyra och munkpeppar.

Och gör ägglossning test men dom visar alltid negativt när jag än tar dom :(. någon annan som känner igen liknande.

jag tror fortfarande att de är nått fel på mig att jag inte kan få barn även fast jag blev gravid och läkaren sa att nu vet du att du kan.

Svar på tråden För oss som försöker bli gravida med första