• londonivf

Första gången IVF Maj 2017

Hej hej, jag hoppar in här om det är ok? :)

Flera misslyckade försök 2009-2010, fick en dotter 2014 Hjärta 
    Hade en misslyckad stimulering(!) i nov 2016, och MF påsk 2017.

Nytt äggplock 30/5 och ska testa 15/6. Är så sjukt nervös. Förra veckan bara rusade iväg utan att jag tänkte nämnvärt på behandlingen. Nu gör jag inte annat är tänker och oroar mig. Rynkar på näsan

Har varit 2013 eller dessa gånger 2017 fått några till frysen, så blir det inget så blir det att börja om från noll igen. Eller inse att det är kört? Är 39 år, så har åldern emot mig. Känner hur det molar i hela kroppen, precis som inför mens. Är så otroligt orolig... :(

• londonivf
    2017Sthlm skrev 2017-06-13 18:05:28 följande:

Hej alla

När räknar man  rd ifrån, jag gjorde insättning i torsdags och börjar fundera på att testa. Kul att läsa i tråden om alla. gjorde rd med 3 dagars .

Trevlig Tisdag

Hej

Jag fick tillbaka ett 3-dagar den 2/6. Har testdag i morgon, enligt kliniken.
    Har inte vågat testa tidigare, pga mf förra gången. Men idag blöder jag, inte mycket, men tillräckligt för att bli ledsen. Gissar på negativt i morgon... Gråter
  • londonivf
    Mjbo skrev 2017-06-14 13:57:35 följande:

Åh nej! Jag håller alla tummar att det "bara" är en liten normal blödning, och att det avstannar... 

Hoppas verkligen att du får ett plus imorgon! 

TACK Hjärta Det värmer otroligt mycket.
    Men jag vågar inte ens hoppas, är rädd att fallet då blir så mycket större.

Vi får aldrig några ägg till frysen, så blir det negativt i morgon blir det att fundera på om vi har ork och råd att försöka igen... Gråter
  • londonivf
    Mjbo skrev 2017-06-15 08:37:01 följande:
    Hur gick det idag?
    Helt negativt. Inte tillstymmelse till gravid. Så nu blir det nya sprutor i höst då. Om vi kan få ihop pengar till det.. Det är ju långt ifrån gratis... Rynkar på näsan
Svar på tråden Första gången IVF Maj 2017