• Micro

Syskonförsök mars 2017

Jessa01 skrev 2017-04-21 12:16:08 följande:
    Det gick faktiskt rent åt helvete- ursäkta språket. Men det verkar som om jag är ute för sent. Min kropp har inte reagerat på dosen. Eller det har iafall bara blivit två blåsor.... läkaren tyckte att jag ska fortsätta med medicinen under helgen men om ingenting mer händer avbryter vi och då är det inte lönt att fortsätta med mina egna ägg då jag har för lågt amh. Jag är ff i chock... vad fan ska jag göra nu!? Hur tar man sig igenom detta!?
    Jättetråkigt. Det var precis vad som hände mig 2014, blev mkt chockad men vi gick direkt vidare m äggdonation utomlands vi tyckte att väntetiden i Sverige var gör lång. I april 2015 föddes vår underbara son. Han kom till på första försöket. Om det inte går vägen så försök smälta d o fundera hur ni vill gå vidare, alternativ finns. Knappt ngn väntetid utomlands. Finns flera bra trådar om detta på fl. inboxa mig gärna om du har frågor. Lycka till.
  • Micro
    Jessa01 skrev 2017-04-24 17:16:11 följande:

Kan meddela att det finns nu tre blåsor på 12,13 och 18. Och även om oddsen inte är så höga så önskar både jag och mannen att fortsätta.
    Läkaren rekommenderade inte att gå vidare men hon förstod vårt resonemang. Om vi kommer så långt så har hon också skrivit in i journalen att vi vill ha två ägg tillbaka. Så nu kära vänner håll alla era tummar för vårt första och sista försök!

Håller verkligen tummar o tår allt jag kan. Stort lycka till!
  • Micro
    Jessa01 skrev 2017-04-28 15:21:09 följande:
    Förra veckan var det två folliklar- i måndags tre stycken- trots avrådan körde vi ändå och idag vid plock 6 stycken som gav 6 ägg- vad fasen hände!? :O

Hopp tjejer, hopp! <3

Jättebra, va roligt att höra. Hur länge har d tänkt odla? När har ni prel återföring?
Svar på tråden Syskonförsök mars 2017