• June17

Vi som plussat efter IVF våren 2017

Bild tagen på RD 5 med ett 6 dagar gammal blastocyt.

Nej inte någon äggmognadspruta den har jag kikat om den kunde ge utslag för tre dagar sedan tillbaks och i förrgår. Stegring fick jag igår och idag tog jag CB! Någon här som gjort färsk eller FET. Hur såg ert positiva ut dag 5 (förutsatt att ni testa då)?

Gravid är jag tills motsatsen bevisas. Så är det banne mig!

Är någon i ruvarstatus som mig? Vore kul och skriva lite skit mellan åt. Posta, läser tråden mellan jämna mellan rum. Men nu måste jag sova. Trött så jag svimmar snart...jämt med bäckenbottensmärta. Det är ju typiskt! God natt.
  • June17
    TreTriss skrev 2017-06-22 06:25:04 följande:

Nu såg jag din bild när jag gick in via webbläsare!

Svårt att se via mobilen, är det ett plus på testet?

Ja! Det är ett testa tidigt CB som visar graviditet med ett streck endast. Eller blankt i fältet vid icke graviditet! Jag plussade igår på CB med min eskimå på RD5. När har du TD? Eller du kanske har gått länge i processen? Du räknar kanske veckor nu? nte läst längre bak i tråden...
  • June17
    shrigley skrev 2017-06-22 11:49:09 följande:

Ska det inte vara ett plus om det är positivt? Jag ser inte så bra på bilden om det är nåt plus.

Men jag ska försöka förklara tydligare. Det är ett blått streck lodrätt = Plus! Inte ett +, utan bara ett enda streck. (Cb testa tidigt). Om det inte var ett blått streck till höger om den lilla testrutan hade det ej varit positivt. Syns hur tydligt som helst.
Svar på tråden Vi som plussat efter IVF våren 2017