Inlägg från: Anonym (Tvåbarnsmamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)

Varför är MILF så hett?

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

• Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Anonym (Ksbs) skrev 2017-04-02 16:11:30 följande:

För att dom är desperata efter knull. Finns många som inte har någon gräns alls för ålder så länge de får ligga. För Ett tag sedan var det en tråd här om en typ 60årig kvinna som blev uppraggad av 25-30åringar.

Är det överskottet på män som gjort att de vänder sig till oss?

Räcker inte tjejerna till? Hi hi...

• Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-02 16:33:35 följande:

För att vi är så heta långt över 40 numera vet du Flört

Ja, jag har verkligen blivit glatt överraskad! Bytte nummer med en 27-åring igår och vi har kåtat upp varandra med snuskiga sms...

• Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-02 16:46:43 följande:
    Härligt. I den åldern är de så uthålliga också...!
    Ja, det hoppas jag och han verkar vara superkåt...

Ska ses om några dagar när jag inte har barn...åhå, är så nyfiken att jag knappt kan hålla mig efter att bara haft sex med en och samma man under 12 år.

Hoppas han förstår att det inte kan bli något mer än sex, kanske ska säga det redan nu?
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-02 22:12:56 följande:
    Gör det, absolut.  Högst troligt är det hans tanke också, men bättre att vara överens från början. Ha det så skönt med ny tjur!
    Jo, vill ligga och inget mer. Lika bra att vara tydlig. Och sköter han sig så är han så välkommen igen...
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-04-04 11:49:24 följande:
    Killarna fattar att du inte vill något seriöst, därför vill de ha dig, som en knulldocka. Måste kännas bra att det inte vill leva med dig, bara knulla, lycka till, du kommer säkert må fint. 
    Ja, är helt perfekt om de förstår att det bara handlar om ligga därför något annat vill jag inte göra med en 25-30-åring!

Han har messat idag och är så på! Ska ses hemma hos mig imorgon och jag ska ge ungtuppen en riktig resa i sängen!

Hoppas bara han är erfaren kan det där med sex!

Så roligt med nya killar och snart är det påsk med utgång på påskafton!

• Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-04 23:45:53 följande:
    Låter härligt, pulsen stiger...!
    Åhå, så kåt och nyfiken på vad den här unge förmågan kan prestera i sängen!

Har städat ikväll och planerat lite. Är rakad och redo...hi hi...
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-06 21:50:02 följande:
    Hur gick det nu då TS? Eller håller ni på än?
    Hej syster!

Igår ringde min toy boy på dörren exakt klockan 21. Kramades efter att han kom in och sedan bjöd jag på sallad med vitlöksbröd och Ramlösa.

Blev ganska skön stämning från början och vi satt vid mitt höga middagsbord mitt emot varandra. Efter att vi ätit klart gick jag ur köket och in i badrummet och lämnade dörren öppen.

Slet av mig kläderna och hoppade in duschen och skickade ett SMS med texten: "Kommer du?" och ja, det gjorde han.

Oj, så uppspelt han blev med mig i duschen och han hade jättestånd innan vi ens hade rört vid varandra, trodde han skulle komma redan då...hi hi..

Efter dusch bar det av till min säng och där körde vi igång. Han tog på sig kondom och sedan blev det framifrån, bakifrån, slick och sug...i slutet tog han av kondomen och kom på mina bröst....

Betyg: 7/10!

Ska ses igen och då hemma hos honom...kanske räcker så...ska ut på påskdagen och hoppas på nya nummer i telefonboken efter den kvällen...
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-07 23:12:05 följande:
    Härlig kväll verkar det som, 7/10 låter nästan lite snålt? Kul variant med sms från duschen, man måste variera tillvaron och krydda lite ibland! Du skulle absolut kunnat vara min syster, om jag hade någon. En syster som jag skulle vara stolt över. Happy hunting på påskdagen önskar jag dig. 
    Mmm...ja, kändes trevligt och även säkert på alla sätt och 7/10 är över medel.

Hade han varit bättre på att slicka fitta hade vi sagt 8/10...

Japp, ska ut på påskafton och knyta nya kontakter!
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-09 22:40:47 följande:
    Håller med, oralsex på båda håll är halva njutningen. Gillar speciellt när killen biter lite lätt här o där...i läpparna o så... 
    Ska du hålla ynglingen på halster tills efter påsken eller får han knulla dig i veckan? Eller var det ONS?
    Hi hi! Varit barn och arbete på sistone och jag och pojken håller det öppet, blir repris när båda kan, kanske fredag.

Vore en perfekt start på helgen och festligheterna som väntar på påskafton!
Svar på tråden Varför är MILF så hett?