Inlägg från: Anonym (Nej tack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej tack)

Varför är MILF så hett?

Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-02 16:09:31 följande:

Hej!

Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

Hur har det blivit såhär?

När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

Killar, varför är ni så heta...?

Killarna fattar att du inte vill något seriöst, därför vill de ha dig, som en knulldocka. Måste kännas bra att det inte vill leva med dig, bara knulla, lycka till, du kommer säkert må fint. 
  • Anonym (Nej tack)
    Domesticgoddess skrev 2017-04-04 11:58:10 följande:

Är själv 41 och kvinna. Tror inte att det är så att man är eftertraktad i egenskap av just äldre kvinna utan helt enkelt för att man är en kvinnlig varelse.

Min upplevelse är att många män, kanske främst yngre, kastar sitt nät så brett som möjligt, vad som sedan fastnar i det är nog mindre viktigt. Och inget fel i det, vill båda ha sex så är det bara att tuta och köra!

Som du skrev, du är intressant eftersom du inte vill ha något förhållande med killarna, killarna väljer på dig och en hora, väljer dig slipper betala. Ser inget fel på det, men ser det från killarnas sida. Ingen positiv utveckling. 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Man) skrev 2017-04-04 12:15:40 följande:
    Vilken skev syn du har.

Som kille har jag alltid attraherats av lite äldre tjejer, då de är trygga i sig själva o vet vad de vill i sängen med mera. Har aldrig stått o funderat på en hora vs en äldre tjej. Aldrig.

Dessutom har jag läst en hel del av Domest­icgodd­ess här på forumet, och jag är rätt säker på att en kvinna som hon ger killarna en deluxeupplevelse utöver det vanliga i sängen.
    Eller så attraheras du av äldre eftersom det är det enda du kan få. 
Svar på tråden Varför är MILF så hett?