Inlägg från: Anonym (Biogi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Biogi)

Varför är MILF så hett?

Tror det handlar om att kåthet föder kåthet. Kvinnor i din ålder anses vara de kåtaste och därför är det intressant.

Bara en gissning från en yngre kvinna, men jag är inte avundsjuk, jag kommer ju dit jag med, till den påstådda kåtåldern :p

Stämmer det på dig? Mer kåt nu?

• Anonym (Biogi)
    Anonym (DILF) skrev 2018-08-20 08:25:54 följande:

Varför har inte "DILF" blivit ett begrepp?

Istället hör man om "sugar daddys" men vadå, då är det ju lyx och pengar tjejerna är ute efter, inte sex.

Ja gissa? Det är ju inte sexet de är ute efter helt enkelt. Även unga killar skulle vara med sugar mommys om det fanns gamla/fula rika kvinnor som var villiga att strössla pengar och prylar över dem. Inte ens de kvinnorna behöver göra det för själva sexets skull om de inte är riktigt förvånansvärt avskyvärda.
  • Anonym (Biogi)
    Anonym (DILF) skrev 2018-08-21 23:38:30 följande:

Åh nej! Det där är en seglivad myt. Den största sexundesökningen av svenska folket någonsin för några år sedan visar att kvinnor toppar runt 20 sedan går det utför. Medan män toppar efter 35 och ligger nästan på top till efter 50. Detta ser du inte minst på hur många män mellan 35 och 55 som är missnöjda med sexlivet och söker sex på annat håll. Samtidigt kan du titta hur mycket unga tjejer som söker både det ena och det andra på tex Darkside.se Skulle tro att majoriteten av tjejerna där är under 25? ...men givetvis finns det undantag.

Hänvisa till den där stora och pålitliga studien tack :). Vore ju spännande att se urvalet och hur de kommit fram till detta när det inte alls stämmer med hur kvinnor faktiskt säger att det är.
  • Anonym (Biogi)
    Miss Sunny skrev 2018-08-21 23:09:49 följande:

Nej, det tror jag nog inte.  Med ung man/mogen kvinna, är båda två på eller mycket nära sin seksuella höjd. Båda är superkåta, och det blir ett riktig kink.

Naturen är ju (tyvärr?) så inriktad att män och kvinnor peakar seksuellt i olika åldrar.

Nu säger jag inte att det aldrig kan bli andra vägen också.

Lite märkligt faktiskt. Men ändå är ju skillnaderna på en nivå som är ok att leva med för de flesta. Klart många yngre kvinnor hamnar i ställa-upp-sex men det är bu ett problem för sig som hamnar om respekt och självrespekt.
Svar på tråden Varför är MILF så hett?