Inlägg från: Anonym (Hygglo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hygglo)

Varför är MILF så hett?

Anonym (Biogi) skrev 2018-08-20 08:35:59 följande:

Ja gissa? Det är ju inte sexet de är ute efter helt enkelt. Även unga killar skulle vara med sugar mommys om det fanns gamla/fula rika kvinnor som var villiga att strössla pengar och prylar över dem. Inte ens de kvinnorna behöver göra det för själva sexets skull om de inte är riktigt förvånansvärt avskyvärda.

Tänkte på det när jag läser om mycket yngre män i seriösa förhållanden med äldre kvinnor. Tycks vara mer regel än undantag att tjejen är rik och känd.

Annars skulle det vara mycker vanligare. Så för mig gäller att skrapa ihop min första miljon snart....:)
  • Anonym (Hygglo)
    Anonym (Win-win.) skrev 2018-08-21 21:07:00 följande:

Konkurrensen om tjejer i 20-30 årsåldern är så stor därför försöker 20-åringar få till det med 50-åringar som har separerat.

Win-win.

Nja..de tror att vi är ett bra ligg helt enkelt vilket ofta stämmer.
  • Anonym (Hygglo)
    Anonym (La Dame) skrev 2018-12-11 09:49:35 följande:

Det där känner jag inte igen ett dugg. Som kvinna 50+ är min sexlust och driv nu verkligen på topp. Känner mig som en tonårskille, tänker på sex hela tiden. En annan sida av klimakteriet som det inte pratas om. Många systrar med mig upptäcker tigern i sig själv och går på jakt efter lusten. Att skaffa sig en ung älskare står högt på agendan. Och vi omsätter det i praktik.

Håller med. Efter 35 fick jag en helt annan kontakt med min kropp. Som nu 50 plus känner jag mig som en tonåring sexuellt. Väldigt tacksam över detta.
Svar på tråden Varför är MILF så hett?