• Anonym

Varför är MILF så hett?

Anonym (DILF) skrev 2018-08-21 23:38:30 följande:
    Åh nej! Det där är en seglivad myt. Den största sexundesökningen av svenska folket någonsin för några år sedan visar att kvinnor toppar runt 20 sedan går det utför. Medan män toppar efter 35 och ligger nästan på top till efter 50. Detta ser du inte minst på hur många män mellan 35 och 55 som är missnöjda med sexlivet och söker sex på annat håll. Samtidigt kan du titta hur mycket unga tjejer som söker både det ena och det andra på tex Darkside.se Skulle tro att majoriteten av tjejerna där är under 25? ...men givetvis finns det undantag.
    Dumheter. Den s.k. "sexundesökningen" får du gärna länka till. ;)

Mäns sexuella peak är i 18-25-årsåldern och kvinnors mellan 40-55 på ett ungefär, eller i slutet av deras fertila period.
  • Anonym
    Anonym (Elin) skrev 2018-12-01 01:28:43 följande:

Det är väl alltid smickrande att bli uppvaktad men för min del så funkar det inte med lammkött. Men många av mina kompisar 40+ kvinnor träffar gärna killar runt 20-25 för att ha sex med och några som även inlett seriösa relationer.

En massa överåriga män blir därigenom övertaliga när de väljs bort på det sättet. 
  • Anonym
    Anonym (La Dame) skrev 2018-12-11 09:49:34 följande:
    Det där känner jag inte igen ett dugg. Som kvinna 50+ är min sexlust och driv nu verkligen på topp. Känner mig som en tonårskille, tänker på sex hela tiden. En annan sida av klimakteriet som det inte pratas om. Många systrar med mig upptäcker tigern i sig själv och går på jakt efter lusten. Att skaffa sig en ung älskare står högt på agendan. Och vi omsätter det i praktik.
    Vid vilken ålder blir männen för fula och oattraktiva för dig?

Hur unga killar skulle du kunna tänka dig som lägst?
  • Anonym
    Anonym (En man) skrev 2018-12-18 21:01:26 följande:
    Hahaha. Nä hon sänkte en ung kille en gång. Hon höll ett glas i handen på väg från baren på en krog. Då kom det fram en kille och klämde henne på båda brösten. Hon ställde ner glaset helt lugnt. Killen stod o flinade mot henne. Då small det. En höger mitt på näsan följt av ett knä i skrevet på lillkillen. Han vek sig som en fällkniv och fick bäras ut av kompisarna gråtande som ett barn. Hon skämdes och jag var både förbannad på henne och samtidigt lite stolt. Tur hon inte blev anmäld.
    En man kan inte anmäla en kvinna för våld mot sig själv. Då blir han utskrattad, kärringförklarad eller inte trodd. Självklart kan han inte heller slå tillbaka, man slår inte kvinnor. Reträtt är enda möjliga utvägen, men även då blir han utskrattad. Därför bör en man nogsamt dubbelförsäkra sig om att inget han gör eller säger kan uppfattas som sexuella trakasserier och i det här fallet överskred killen den gränsen med några mil eller så.
Svar på tråden Varför är MILF så hett?