Inlägg från: Anonym (MILFEN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MILFEN)

Varför är MILF så hett?

Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 08:03:52 följande:
    Jo men det är sällan jag hör eller läser om kvinnor som träffar yngre
    I varenda sån här tråd kommer det in någon som säger så, att det är så ovanligt att äldre kvinnor gillar yngre män - men det ÄR ju inte så, så sluta skriv det då.
    Se dig omkring, världen har förändrats och flera kända kvinnor har nu förhållanden med yngre män. Däremot tror jag att yngre män som sexraggar desperat på äldre kvinnor online inte har så stor lycka. Det räcker inte med att man bara är yngre om inte kvinnan har en åldersfetisch, killen måste vara snygg och smidig i sitt sätt också. För kvinnan måste överkomma rädslan för att bli utnyttjad eller att omgivningen ska ha en massa åsikter.
  • Anonym (MILFEN)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 08:36:47 följande:
    Kända kvinnor ja. Men kvinnor utanför kändisvärlden då
    Tja, det verkar vara vanligare att yngre män ger äldre kvinnor uppmärksamhet. Jag har märkt av det själv och min bästa väninna är 45 och är sen 2 år tillbaka ihop med en 17 år yngre kille. Så jag tror det är vanligare nu, även om alla fördomar gör att många tvekar - inklusive jag själv. Många vill men vågar inte. 
  • Anonym (MILFEN)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-11-30 09:47:31 följande:
    Hur är det med enbart ett sexuellt förhållande inte lika lockande?
    Enbart sex är nog det som lockar mest. Tror varken yngre män eller äldre kvinnor är ute efter förhållanden med stor åldersskillnad, för det är knepigt i längden. Sen fungerar det ju med såna förhållanden ibland ändå. Men sex är säkerligen det som lockar!
  • Anonym (MILFEN)
    Anonym (DILF) skrev 2018-11-30 11:11:40 följande:
    Egentligen är det precis som med äldre män som ligger med yngre tjejer, det är sexet som är grejen, men det verkar vara vanligare att det blir ett förhållande i det fallet, känner flera män runt 50 som separerat från frugan som aldrig ville ha sex och inlett seriöst förhållande med 25-30 år yngre tjej, så på den punkten verkar det vara en skillnad mellan MILF:s och DILF:s
    Det har ju varit vanligare länge att en äldre man blir ihop med en yngre kvinna, men jag tror vi kommer få se fler förhållanden framöver där det omvända gäller.
    Att du känner flera män som har kvinnor som är upp till 30 år yngre(!) är ju verkligen ovanligt dock! Jag tror att de flesta förhållanden med stor åldersskillnad spricker efter ett tag i vilket fall. 10 års skillnad är en sak, 20 år är en annan sak.
Svar på tråden Varför är MILF så hett?