Inlägg från: Anonym (La Dame) |Visa alla inlägg
  • Anonym (La Dame)

Varför är MILF så hett?

Anonym (DILF) skrev 2018-08-21 23:38:30 följande:
    Åh nej! Det där är en seglivad myt. Den största sexundesökningen av svenska folket någonsin för några år sedan visar att kvinnor toppar runt 20 sedan går det utför. Medan män toppar efter 35 och ligger nästan på top till efter 50. Detta ser du inte minst på hur många män mellan 35 och 55 som är missnöjda med sexlivet och söker sex på annat håll. Samtidigt kan du titta hur mycket unga tjejer som söker både det ena och det andra på tex Darkside.se Skulle tro att majoriteten av tjejerna där är under 25? ...men givetvis finns det undantag.
    Det där känner jag inte igen ett dugg. Som kvinna 50+ är min sexlust och driv nu verkligen på topp. Känner mig som en tonårskille, tänker på sex hela tiden. En annan sida av klimakteriet som det inte pratas om. Många systrar med mig upptäcker tigern i sig själv och går på jakt efter lusten. Att skaffa sig en ung älskare står högt på agendan. Och vi omsätter det i praktik.
  • Anonym (La Dame)
    Anonym (DILF) skrev 2018-08-21 23:38:30 följande:
    Åh nej! Det där är en seglivad myt. Den största sexundesökningen av svenska folket någonsin för några år sedan visar att kvinnor toppar runt 20 sedan går det utför. Medan män toppar efter 35 och ligger nästan på top till efter 50. Detta ser du inte minst på hur många män mellan 35 och 55 som är missnöjda med sexlivet och söker sex på annat håll. Samtidigt kan du titta hur mycket unga tjejer som söker både det ena och det andra på tex Darkside.se Skulle tro att majoriteten av tjejerna där är under 25? ...men givetvis finns det undantag.
    Det där känner jag inte igen ett dugg. Som kvinna 50+ är min sexlust och driv nu verkligen på topp. Känner mig som en tonårskille, tänker på sex hela tiden. En annan sida av klimakteriet som det inte pratas om. Många systrar med mig upptäcker tigern i sig själv och går på jakt efter lusten. Att skaffa sig en ung älskare står högt på agendan. Och vi omsätter det i praktik.
  • Anonym (La Dame)
    Anonym (MG) skrev 2018-12-11 11:25:52 följande:
    Skulle tro att det har att göra med följande:

- Många yngre kvinnor lever i lesbiska relationer
    - Många yngre kvinnor är inne på att bilda bo/gifta sig/skaffa barn, direkt.
    - Många yngre, kärriärkvinnor, är inte vidare intresserade av sex

Antalet möjliga kvinnor blir då relativt litet, och då riktar de yngre männen blicken mot de äldre.

En marknad, vare sig mer eller mindre...
    Tänker att småbarnsåren är en riktig erotikdödare. Som förälder fanns inte orken att tänka egna heta tankar eller möjlighet att lägga märke till alla härliga män. Först nu när jag fyllt 50 ser jag dem. 
  • Anonym (La Dame)
    Anonym (Qqqq) skrev 2018-12-11 15:12:49 följande:
    Hur omsätter du det i praktik?
    Via Victoria Milan. Men de behöver inte vara yngre - huvudsaken att det klickar i både kropp och knopp. 
  • Anonym (La Dame)

25-50 år. Tog en bra stund att känna sig bekväm och acceptera både sig själv och tanken att inte alla män enbart tänder på unga tjejer. Personlig mognad återspeglar sig även sexuellt tror jag. Däremot är unga män roliga i sig enkla kåthet, inga potensproblem.

• Anonym (La Dame)
    Anonym skrev 2018-12-11 21:59:43 följande:
    Vid vilken ålder blir männen för fula och oattraktiva för dig?

Hur unga killar skulle du kunna tänka dig som lägst?
    Män bilr inte plötsligt fula och oattraktiva för mig. Det finns 60 åringar som är fina. Men potens är viktigt när det handlar om älskare. Kvinnor kan komma om och om igen men det kan sällan en man som är 50+. 
    25 är nog min gräns för att inte känna mig som en barnarövare. Plus att jag gärna ser att de har fått lite livserfarenhet. Allt är inte bara sex - man tänder ju med hjärnan.
Svar på tråden Varför är MILF så hett?