IVF falun, någon mera?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Hej. Här har du en till som gör ivf Falu. ????
Nej bor i säter. Detta blir första försöket. Tur man har som bor nära. Vilket försök är ni inne på?
Ok vad tråkigt. Får hoppas på tredje gången gillt. Jag är/Har inte varit speciellt nervös. Hade äggplock idag. Så nu är det inte långt kvar.
Hej!
Vi håller på med ivf i Falun ????
Hej hej! Här är en till som gör IVF i falun :)
Första försöket, och ska dra igång med sprutor och allt vad det innebär nu runt valborg, på mensdag 2 :)
Anledningen till att vi gör IVF är att jag opererat bort ena äggledaren, och under operationen såg dom att den andra va obrukbar den med.
Hej! Följer med intresse denna tråd. Vi ska på första mötet med vår hemortsläkare i juni. Kommer göra plock och återföring i Falun. Finns ingen privat ivf-klink där vi bor. Har två barn sedan innan så vi kan inte gå via landstinget.
Hej! Vi har haft första besök och fått utskrivet sprutor. Nöjd hittills. Dock har de satt mig på levaxin för att få ner tsh värdet först. Så får se när vi kör igång!