IVF falun, någon mera?
Hej allesammans!
Går också på Falun.
Vart nöjd hitintills. Gjort ett försök innan på en "finare" klinik privat, resultera i inga ägg till frys och 2 kassa 3-4 celliga och en av dem var fragmerade. Detta år 2014. Nu Falun, har jag gjort ett ÄP långt protokoll efter nedreglering på 6 månader (endometrios).
1 färsk med morula, neg. (Falun) dock + på blodprov som bekräfta att det fäste men släppte.
(2 frysisar en 5 dagars och en 6 dagars)
2 försök med FET i en strulig cykel och dubbel ÄL. Tyvärr misslyckades Det inte ens plus på test.
Nu ruvar jag idag på sista eskimån den blastocyten som är 6 dagar gammal och som är en toppen liggande 8:a! Som har kläckts ur sitt skal så är en hatching blastocyt. Fick foto på den så har i mobilen.
Denna gång *4:e återsättningen* inga förhoppningar, Inga mediciner görs så naturligt som möjligt och ända ja står ut med är lutinus tabletter. Försöker vara så likgiltig och lugn och leva som vanligt, påminn mig gärna att inte tjuvtesta. ?
Om jag skulle vilja kolla att hcg är ute ur kroppen kan jag se det möjligast måndag 10 dagar efter Ovitrelle spruta (tar den då jag inte ägglossar varje gång på egen hand)