Lillflickan skrev 2017-08-26 19:28:30 följande:
Själv fick jag missfall i vecka 14 och är helt förstörd. Klarade KUB och allt och sen bara pang. Från överjordisk lycka till hopplöshet på två dagar. Levde och sparkade på lördagen men ingen hjärtaktivitet på måndagen. Skrapning på onsdagen och sen var allt över.
Så nu blir det ny FET som tidigast i november :(. Hoppas verkligen det sista embryot tar sig också och går hela vägen. Men hur stor är chansen att det blir tre av tre som plussar i Falun när sex av sex misslyckades på andra stället? Vill så gärna hoppas men det är svårt. Vet inte om mannen går med på ny med omgång sprutor och allt.
Hej!
Känner med dig.. Jag fick oxå missfall fast i vecka 11.. Vi såg hjärtljud på vanliga tidiga ul och så, men sen i v 11 så va all lycka slut. Hemskt. Man tänkte ju att efter ul när man till och med ser hjärtljud så ska de va GANSKA ok att få glädjas iallafall.. Men icke. Hemskt är det. Jag känner med dig sååå mycket. Hur mycket ska man behöva vara med om :(..
Såg att ni hade i frysen iallafall, skönt det! Hoppas verkligen vi har mer lycka nästa gång!
Jag har 5 st blastosar i frysen, och får (förhoppningsvis) tillbaka en på söndag om upptining och allt går som det ska..