IVF falun, någon mera?
På väg till Falun. Äggplock (nr fem) i morgon. Var fem år sen sist. Nervös!
På väg till Falun. Äggplock (nr fem) i morgon. Var fem år sen sist. Nervös!
Grattis vad roligt lillflickan.
Vi ska till Falun idag. Är så sjukt svullen över magen nu.
Nu har jag bokat kontroll. Är i v 8. Så sjukt nervös att det har gått dåligt den här gången också. Men i morgon så får jag veta om det gått så här långt i alla fall.
Tack snälla!
Det gick bra idag. Den fanns kvar och hjärtat slog. Precis rätt storlek.
Idag fick jag tillbaka en fin liten blastocyst, 1 i frysen och 2 som odlar vidare :)
Det gick bra idag, men ikväll har jag fått väldigt ont i äggstockarna och magen är väldigt svälld. Hon sa inget om någon överstimulering men att blåsorna fyllt sig igen. Hur ont gör en överstimulering?
V11, det går så sjukt långsamt.
Jag hade varit i v 37 om jag inte fått missfall. Bara en vecka kvar som mest, men hade troligtvis redan fått mitt barn.
Förresten... Är det någon som vet om de även jobbar på helgerna i Falun? Ska på ul/provtagning på torsdag, och antar att jag får ta Ovitrelle då om allt ser bra ut. Det innebär ju dock att det borde bli ÄP på lördag...? Eller tänker jag galet?
Så tänkte jag inte förra missfallet jag hade. Det här var tuffare, senare. Jag var så lycklig, och lite chockad, att det gick så lätt i våras. Chockad att det gick nu igen. Hade nästan gett upp. Men nu börjar jag få upp hoppet igen och är livrädd.
Jobbigt med flera missfall andromedae. Jag hade tur att få sonen så snart efter missfallet förra gången. Hoppas på samma tur igen.
Eelinh, jag hoppas det går bra för dig. Det är ju ändå vanligare att det går bra än att få missfall om man plussar. Det är svårt att inte bli påverkad psykiskt av den här processen.
Ledsen att min oro spiller över på er.
Rd 8 och lite ljus rosa flytning i trosskyddet och på pappret. Då är det kört va? :(