IVF falun, någon mera?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Just ja, glömde att du ruvade på 2-dagars :) Nä, då har ju inte hcg:t börjat utsöndras än på ett par dagar. Hoppas obehaget ger med sig för dig så du slipper må så dåligt!
Hej
Jag har gjort ET på Faluns "systerklinik" i Umeå igår och tycker det skulle vara kul att följas åt och se hur det går för några fler i samma sits... ????
Är du på RD 8 idag alltså? Seg historia det här. Mår ganska illa idag oxå, lite risig i kistan med - kanske oxå är biverkningar tänker jag. Puh i värmen.
Har du ringt Falun nu och meddelat? när ska du på VUL?
Är på RD 9 idag och tycker inte jag har några känningar längre.. läskigt. Tjuvtestade imorse och fick KANSKE ett mkt mkt svagt plus, men det är högst osäkert o alldeles för tidigt. Dumma jag, har noll tålamod. Men jag blir orolig när jag inte känner nånting. En vecka kvar till TD, 19/6. Segt.
Hej! Får jag haka på? Gjorde insättning i Falun av ett fryst embryo lördag 3/6. Testdag på fredag 16/6. Blir galen på väntandet! Orolig vid varje toabesök. Vågar inte riktigt hoppas men kan inte riktigt föreställa mig motsatsen heller. Fick sen ägglossning, fem dagar senare än jag trodde och gav nästan upp hoppet att jag skulle få någon. Så nu har jag ingen koll på när mensen borde komma. Förväntade mig tisdag förra veckan och så då fem dagar senare? Vågar jag hoppas. Funderar på att tjuvtesta men vågar inte riktigt. Tänk om det blir negativt och bara att vänta på mensen?
Hej! Får jag haka på? Gjorde insättning i Falun av ett fryst embryo lördag 3/6. Testdag på fredag 16/6. Blir galen på väntandet! Orolig vid varje toabesök. Vågar inte riktigt hoppas men kan inte riktigt föreställa mig motsatsen heller. Fick sen ägglossning, fem dagar senare än jag trodde och gav nästan upp hoppet att jag skulle få någon. Så nu har jag ingen koll på när mensen borde komma. Förväntade mig tisdag förra veckan och så då fem dagar senare? Vågar jag hoppas. Funderar på att tjuvtesta men vågar inte riktigt. Tänk om det blir negativt och bara att vänta på mensen?
Kul att vi var där samtidigt! Eller samma dag. Jag kände mig lite vilsen. Fick inte så mycket info och så bara in och upp i stolen. Ja, ja, det gick ju bra.
Jag får glädja mig åt att jag har en femdagars och testning tre dagar tidigare än du. Tre dagar mindre vånda.
Inga känningar tror jag är bra. Mens och mensvärk är dåligt. Håller timmarna. Tänk om det blir två!