• Svensksommar83

Hur många husdjur har du/ni?

Även lantdjur räknas. Berätta gärna hur ni bor och om ni har barn också och ålder på dessa och om de hjälper till/kan hjälpa till med djuren. Kul att veta om de som har många djur har fått barn istället eller tvärtom osv. Vi har 2 katter och är sugna på att skaffa marsvin framöver. Vill gärna ha kaniner igen och ev. ankor o nåt mer men det blir när vi flyttat ut på landet. Lite orolig dock om man hinner med/orkar med flera djur och flera barn. Men man skaffar ju några i taget så man hinner vänja sig och känna efter. Vi älskar djur och barnen har alltid och är alltid så fina och försiktigta med alla djur.

• Svar på tråden Hur många husdjur har du/ni?
  • Feminina
    Kotteskrutt skrev 2017-04-21 07:25:25 följande:

Jag har en afrikansk pygmeigelkott och två möss :) älskar djur och väntar på att pojkvännen o jag ska flytta till större lägenhet så vi antingen kan skaffa katt eller hund. Och ja en afrikansk pygmeigelkott är ett tamdjur och helt lagligt att ha, så nej jag har inte hämtat en kotte ute i skogen som många tror xD

Men åh så söt! Blev alldeles kär nu :)
  • Ysh1e

Vi har två innekatter. Barnen (2 stk) är utflugna sen länge. Vi bor i lägenhet 2 rok.

• Aikido

Katt, tjej och ett antal källarspindlar som tävlar om min gunst (spindlarna alltså).

• Jw83

Just nu har vi 3 hästar, 10 höns, 2 tuppar, 3 kalkoner, 1 hund, 2 katter ett akvarium och 2 barn under 2,5 år :)

Bor på gård med skog och mark. Barnen är små men den stora ungen rider hästarna, matar alla djur, borstar och hjälper till på sin nivå. Både jag och min man håller på med djuren.

• Bertram

2 barn, 2 kaniner och 2 katter, barnen är lite för små för att hjälpa till på så sätt att de kan ta ansvar. Skulle kunna ha en hel drös till med diverse olika djur men vi bor lite för litet för det :)

• 66778899

Jag har en afrikansk pygmeigelkott och två möss :) älskar djur och väntar på att pojkvännen o jag ska flytta till större lägenhet så vi antingen kan skaffa katt eller hund. Och ja en afrikansk pygmeigelkott är ett tamdjur och helt lagligt att ha, så nej jag har inte hämtat en kotte ute i skogen som många tror xD

Åh jäklar vad söt!!!

Vi har två barn men inga husdjur. Skulle kunna tänka mig råttor eller marsvin.
  • Kotteskrutt
    Domesticgoddess skrev 2017-04-21 07:56:15 följande:
    Han / hon ser ju fullständigt oemotståndlig ut!!
    han är min lilla ängel, igelkottar är helt underbara djur!
  • Nandez

En innekatt, vuxet barn. Har alltid haft katter även när barnet var litet, bor i hus.

• ilovebamse

Bor på landet. Fem katter. En bebis. En man. Och en massa möss som katterna för de mesta äter upp

• Svensksommar83

Har länge om dom! Wow så häftig och otroligt söt kotte!
Svar på tråden Hur många husdjur har du/ni?