Första IVF, andra som e i samma skede?
Bisolvon, e inte de en hoatmediccin?
Jag ska ta en injektion gonapeptyl imorgon... förhoppningsvis sista injektionen nu.
Bisolvon, e inte de en hoatmediccin?
Jag ska ta en injektion gonapeptyl imorgon... förhoppningsvis sista injektionen nu.
Grattis!
Idag blev det återförande av en toppenembryo, hoppas verkligen att de fastnar..men ja de vatten man ju aldrig. Ska ta graviditetstest den 29/5. Så är det bara den långa väntan kvar.
Hur går det för alla?
Ååh! Imorse fick jag ett svagt plus på testet. (Ruvardag 8) kunde knappt tro mina ögon :) väkte mannen i panik och förstår det nog knappt ännu. Hoppas innerligt att lillen stannar kvar nu också!
Joo har ett starkt plus nu <3 hoppas lillen vill stanna nu bara ska på vul den 12.6 så då får vi se om hjärtat slår, men så känns det nog nu iaf, molvärk till å från hela tiden.
Va roligt att du också fått plus :)
Jo det är ett evigt väntande hela tiden.. först väntar man på att de skall komma fram till nåt sen väntar man på tid å mens, sen väntar man på att injektionerna ska bli klara, sen väntar man igen... sen blir det att vänta på att lillen ska komma ut också, det tar nog aldrig slut detta väntande tror jag :P
Hur går det för er andra?
Hur går det för er alla?? Var på vul idag och allt såg bra ut så nu kan man andas ut, så himla otroligt när man väntat så länge efter detta.