Anal sex
Frågan är enkel o rak är det många tjejer som gillar anal sex???
Frågan är enkel o rak är det många tjejer som gillar anal sex???
Min erfarenhet är att lite fler än hälften av dem jag varit med, gillar att bli påsatta i baken.
Ytterligare drygt 1/4 gillar att bli pillade eller skickade i baken.
Ungefär 1 på 10 är helt avigt inställda på allt analt. Resterande jag varit med så har det inte kommit på tal av diverse olika anledningar.
Min flickvän är ofta pådrivande när det kommer till analsex nu för tiden. Sist fick hon orgasm utan att pilla på sig själv utan bara genom anal penetration. Det har hänt förut men jag trodde inte det var möjligt fram tills dess.
4/5 kvinnor jag varit med har gillat analsex i någon form.
Några var jag inte, och nån var direkt emot det.
Ser det som en självklarhet i sexlivet.
En självklarhet i sexlivet att gilla analsex? Seriöst?!
Intressant att läsa, men jag ser analsex som helt naturligt och tjejer/kvinnor som inte har testat ser jag helt onaturligt...ungefär som att barn säger att viss mat är äcklig, utan att ens ha smakat. Gör det ont, så gör ni fel. Är det inte skönt, så gillar ni inte vanlig sex heller. Suger och sväljer säkert inte heller vilket också tillhör sexakten.
Haha asså vart finns alla ni tjejer egentligen?? Är själv tjej men känner verkligen INGEN som vill ha analsex. 4/5 har inte ens provat. Själv gillar jag analsex men har inte haft det så länge
Intressant att läsa, men jag ser analsex som helt naturligt och tjejer/kvinnor som inte har testat ser jag helt onaturligt...ungefär som att barn säger att viss mat är äcklig, utan att ens ha smakat. Gör det ont, så gör ni fel. Är det inte skönt, så gillar ni inte vanlig sex heller. Suger och sväljer säkert inte heller vilket också tillhör sexakten.
Har fattat det där med analsex de senaste åren. Vi avslutar alltid med att min man knullar mig i analen som är orgasmgaranti för mig. Har tidigare i mitt liv haft svårt att komma. Det tråkiga med analsex är att det kräver viss förberedelse, inget spontant i analen. Men det kompenseras med att det är himmelska orgasmer
Kul att tråden lever vidare. Blev singel 2010 och har haft en del korta relationer sedan dess. Blev lite förvånad av hur outforskat sexet är, men fick några att bli nyfikna på det ena efter det andra och de älskade det. Dagens särbo är den enda som gör allt, utan att man behövde insistera eller ta ett initiativ..:)
Den första dejten var en knepig varelse..hon skröt över hur många älskare hon haft i sitt liv (~40st), men kunde inget. Hon hade aldrig haft sex i en möbel eller utomhus, aldrig sugit av någon, aldrig testat analt givetvis, aldrig sett en porrfilm, tyckte inte om att bli slickad, vätskor var äckliga och jag fick inte ens ta på henne i duschen...infektionsrisk??? Lyckades iallafall få i en tumme i röven när jag tog henne bakifrån och hon kom våldsamt. Denna kvinna var 49 år gammal, vad är det för fel på vissa. Nej kvinnor, släpp loss, livet är för kort..:)
Haha asså vart finns alla ni tjejer egentligen?? Är själv tjej men känner verkligen INGEN som vill ha analsex. 4/5 har inte ens provat. Själv gillar jag analsex men har inte haft det så länge
Jag med men levde med en man i 17 år som inte gillade analt eller slicka fitta...
Har du själv provat och hur kändes det? Det är bara att prata öppet, jag gör det, med både killkompisar och tjejer. Inga problem alls och vet ingen under 45 som inte har provat. Sen om det var en höjdare eller inte, är ju en annan sak, men prova ska man innan man gör en bedömning..:)