• Madeleinek14

Tunnslemmhinna dag 12

Vi ska göra en frysåterföring och jag har ätit medicin för att få ägglossning, var på kontroll på dag 12 eller om det var dag 11. Min slemmhinna var då bara 4mm. Nu är jag jätte orolig att vi gör återföringen i onödan. Någon mer som haft tunnslemmhinna men den har växt till sig lite?

Om jag har tur kasnke de kollar de på kliniken innan de sätter in? Aldrig gjort återföring tidigare och jag minns inte hur det var sist vi gjorde IVf var 2013 sista gången..

• Svar på tråden Tunnslemmhinna dag 12
  • Madeleinek14

Åhh gud va skönt att höra! Jätte orolig över detta. Att vi kastar 12000 i sjön pga av tunn slemhinna! ???? skönt med extra kontroll! Får inte jag! ???? Suck!

Ja en dotter på snart 3 år. Hon blev till på tredje ivf:en. Och vi har tre i frysen, så ett av de vi ska använda nu bara ägglossningen kommer. Vilket jag tror blir i morgon eller på onsdag! ????

• Madeleinek14

Tydligen gör de ingem kontroll. Men ska höra om de kan kolla vid själva återföringen... ???????????? Ja precis..

Aha okej. Ja de kan ställa till det endel. Tyvärr! Jag har PCO.. Ställer också till det.. suck..

Svar på tråden Tunnslemmhinna dag 12