Inlägg från: Anonym (Mrs Prefect) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mrs Prefect)

Vi testade lite sexprylar på sexparty.

Anonym (Tjej86a) skrev 2017-05-23 02:17:11 följande:

I fredags hade jag plus 3 väninnor ett litet sexparty i miniatyr. En av tjejkompisarna ordnade detta då hon jobbar i sån butik och marknafsför sexleksaker.. Mot slutet av kvällen hade vi väl intagit en del vin och drinkar och en av oss fick för oss att sätta oss i soffan och prova lite saker . Först skeptiska lite men sen satt vi där med varsin stav i musarna och körde på lite. Vi hade så klart pratat en del sex och var väl lite sugna. Vi diskuterade om vi skulle sms.a till våra pojkvänner vad vi gjorde. En tjej gjorde det och han svarade att han blev kåt på tanken .fräck som jag var skrev jag till min åxå han blev åxå kåt. De flesta ki?lar gillar ju lite sånt. .

Några dagar så här efter undrar jag ändå var det fel att göra detta ? Vi är inte lesbiska eller bi men det var ändå härligt på nått vis. Jag har fått härlig bestraffning av pojkvännen efteråt iallafall. Kallat mig lite snuskiga ord och haft bra sex. Men funderar ändå på om det va lite fel . Vad tycker ni ? Är det sånt som kan hända ? Tydligen.

Haha, fel enligt vaddå? ????
Svar på tråden Vi testade lite sexprylar på sexparty.