• Pussan

Vi testade lite sexprylar på sexparty.

Det är ju hur mysigt som helst! Och visst blir ens karl kåt på att höra talas om det också, så win-win!

• Pussan
    Anonym (blivit arg) skrev 2017-05-27 06:02:34 följande:

Min exfästmö var på en liknande tillställning och hon med väninnor testade något slags penisringar och nån lösvaginsgrej på en kille som var där (sambo till en av tjejerna). Det var inte lek eller att de provade enligt mig, utan de hade sex. Jag struntar i att det var en lösvagina och de bara testade, jag ser det som att hon (och de andra) hade sex med honom och att hon vänstrade.

En av de andra tjejerna hade filmat skiten tom, och se ett gäng tjejer som fnissar och skrattar och min egen fästmö runka av en annan man (jag struntar i att det var en bit plast emellan hand och kuk, han sprutade och tjejerna jublade) gjorde att jag dumpade henne. 

Världen är full av småsinta män
  • Pussan
    LionQueen88 skrev 2017-05-26 13:34:40 följande:

Ja det är väl sånt som kan hända när trashiga människor samlas. Men tur att era killar är lika trashiga som uppskattade det. Skit dras visst till skit.

Skit = de som inte beter sig som du?
  • Pussan
    kvarnfot skrev 2017-05-29 07:41:28 följande:
    Dom flesta gillar inte att ens pojk/flickvän har sex med andra...
    Hon hade ju inte sex med andra. Hon var på sexparty med väninnorna, förmodligen drack de vin, de testade en lösfitta och juckade med den på en kille som var där - det är inte att ha sex med andra i min bok. Tåler du inte det så får jag gratulera henne att du gjorde slut
  • Pussan
    LionQueen88 skrev 2017-05-29 08:17:02 följande:
    Nej, de som inte kan bete sig alls. Onanera med andra när man är i förhållande och killarna uppmuntrar det. 
    Och jo TS du är lebb. En heterotjej har inget intresse av att visa upp sig och onanera med folk av samma kön.
    Du har alltså måttstocken för vad alla heterotjejer har intresse av?
  • Pussan
    Anonym (E) skrev 2017-05-29 22:13:54 följande:
    Ja fast hon runkade ju av honom tills han kom, med hjälp av en lösfitta. Inte bara "jucka lite".

Det tycker jag absolut är otrohet, jag förstår att man blir upprörd och sårad av det.

Min man hade inte gillat om jag springer iväg på sexparty och runkar av andra män hejvilt.
    VI är olika, jag hade gratulerat Lover om han kommit hem och berättat att det hänt honom. Och bett honom berätta mera, hade älskat att se det på film. Och ja, jag får också utan problem
  • Pussan
    LionQueen88 skrev 2017-05-29 22:18:38 följande:

Varför skulle en som endast är intresserad av män vilja visa upp sig för kvinnor?
    Det är som att onanera inför ett barn men påstå att man inte är pedofil utan bara ville visa upp sig eller vad tanken nu var med TS lilla äventyr. Och nej med detta menar jag inte att det TS gjorde är lika hemskt som att göra det inför ett barn, inte på långa vägar.

Men nu lägger jag ner diskussionen med dig med tanke på ditt svar till kvarnfot, föredrar att diskutera med folk som åtminstone har en uns moral kvar i kroppen. 

Vi får agree to disagree.

Det var nog en av de grymmaste liknelser jag läst i mitt liv. ¨det är som att onanera...¨
    Ja, lycka till i dina diskussioner med likasinnade.
  • Pussan
    kvarnfot skrev 2017-05-30 08:40:14 följande:
    Nej, det du citerade handlade om en tjej som runkade en annan kille....
    För oss som inte har öppna förhållanden så är det INTE ok.
    Nej men det kan väl vara tillåtet för oss andra också att framföra våra uppfattningar?
  • Pussan
    Regndamen skrev 2017-05-30 09:42:37 följande:
    Hur pass mycket kan man göra utan att det är sex i din bok?
    Jag skrev att hon hade inte sex MED ANDRA. Läs gärna hela meningen och t o m hela inlägget.
  • Pussan
    Anonym (.) skrev 2017-06-01 16:28:42 följande:
    ...helt ok om deras respektive som inte var med i rummet var ok med det...
    Ja det skrev ju TS...
    ¨Och våra karlar blev ju bara kåta av detta och tänker på det dagligen.¨
    !
  • Pussan
    Anonym (Tjej86a) skrev 2017-05-31 19:47:21 följande:
    Ja faktiskt. Men det verkar vara många som ej skulle gillat detta i denna tråd. Herregud vi var 4 tjejer som hade kul och det blev lite onani bara. Sånt är inte åldersrelaterat heller tycker jag då en del tycker att man kan göra så i 19 års åldern enbart.

Jag är 31 och var yngst och äldsta tjejen var 42 och det va hon som började och var mest spontan och snuskig i pratet. Håller med dig här om det mesta.. Och våra karlar blev ju bara kåta av detta och tänker på det dagligen.
    Tvärtom, tror inte att 19-åringar skulle släppa loss så pass. Med lite flera år bakom sig kommer också en mera relaxed inställning till livet. Låter som en härlig kväll tycker jag.
  • Pussan
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-06-02 07:47:08 följande:
    Nu var det ju inlägget där någon hade runkat hemmets sambo som du kommenterade med att det inte var otrohet...
    Nej???

TS: men sen satt vi där med varsin stav i musarna och körde på lite. Vi hade så klart pratat en del sex och var väl lite sugna. Vi diskuterade om vi skulle sms.a till våra pojkvänner vad vi gjorde. En tjej gjorde det och han svarade att han blev kåt på tanken .fräck som jag var skrev jag till min åxå han blev åxå kåt. De flesta ki?lar gillar ju lite sånt. 
    holidodi skrev 2017-06-01 15:57:27 följande:

Vad är det för fel att onanera tillsammans om alla i rummet är med på det.

...helt ok om deras respektive som inte var med i rummet var ok med det...

och så jag:

Ja det skrev ju TS...
    ¨Och våra karlar blev ju bara kåta av detta och tänker på det dagligen.¨
    !
  • Pussan
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-06-05 09:24:41 följande:
    Jo! Se inlägg #20.
    Jaha, OK jag har haft flera kommentarer i tråden....så visst det inlägget kan ha uppfattats så.
    Men jag tycker väl inte att det var otrohet att runka av en kille under de förutsättningarna. OBS att JAG tycker inte det, andra kanske tycker det. Vi är olika, har olika gränser osv. 
  • Pussan
    Anonym (Tjej86a) skrev 2017-06-13 02:31:07 följande:
    O yes det var faktiskt härligare än jag trodde. Och vilken kille hade ej blivit sugen om han kommit in och sett ett gäng kvinnor sitta bredbent i tighta leggings och handen under byxkanten. Skulle lätt kunna göra om detta. Hade lätt kunnat kommit åxå i en fin orgasm om jag velat.
    Nästa gång...
Svar på tråden Vi testade lite sexprylar på sexparty.