Vi testade lite sexprylar på sexparty.
Det är ju hur mysigt som helst! Och visst blir ens karl kåt på att höra talas om det också, så win-win!
Det är ju hur mysigt som helst! Och visst blir ens karl kåt på att höra talas om det också, så win-win!
Min exfästmö var på en liknande tillställning och hon med väninnor testade något slags penisringar och nån lösvaginsgrej på en kille som var där (sambo till en av tjejerna). Det var inte lek eller att de provade enligt mig, utan de hade sex. Jag struntar i att det var en lösvagina och de bara testade, jag ser det som att hon (och de andra) hade sex med honom och att hon vänstrade.
En av de andra tjejerna hade filmat skiten tom, och se ett gäng tjejer som fnissar och skrattar och min egen fästmö runka av en annan man (jag struntar i att det var en bit plast emellan hand och kuk, han sprutade och tjejerna jublade) gjorde att jag dumpade henne.
Ja det är väl sånt som kan hända när trashiga människor samlas. Men tur att era killar är lika trashiga som uppskattade det. Skit dras visst till skit.
Varför skulle en som endast är intresserad av män vilja visa upp sig för kvinnor?
Det är som att onanera inför ett barn men påstå att man inte är pedofil utan bara ville visa upp sig eller vad tanken nu var med TS lilla äventyr. Och nej med detta menar jag inte att det TS gjorde är lika hemskt som att göra det inför ett barn, inte på långa vägar.
Men nu lägger jag ner diskussionen med dig med tanke på ditt svar till kvarnfot, föredrar att diskutera med folk som åtminstone har en uns moral kvar i kroppen.
Vi får agree to disagree.
Vad är det för fel att onanera tillsammans om alla i rummet är med på det.