Inlägg från: Anonym (Tjej86a) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej86a)

Vi testade lite sexprylar på sexparty.

I fredags hade jag plus 3 väninnor ett litet sexparty i miniatyr. En av tjejkompisarna ordnade detta då hon jobbar i sån butik och marknafsför sexleksaker.. Mot slutet av kvällen hade vi väl intagit en del vin och drinkar och en av oss fick för oss att sätta oss i soffan och prova lite saker . Först skeptiska lite men sen satt vi där med varsin stav i musarna och körde på lite. Vi hade så klart pratat en del sex och var väl lite sugna. Vi diskuterade om vi skulle sms.a till våra pojkvänner vad vi gjorde. En tjej gjorde det och han svarade att han blev kåt på tanken .fräck som jag var skrev jag till min åxå han blev åxå kåt. De flesta ki?lar gillar ju lite sånt. .

Några dagar så här efter undrar jag ändå var det fel att göra detta ? Vi är inte lesbiska eller bi men det var ändå härligt på nått vis. Jag har fått härlig bestraffning av pojkvännen efteråt iallafall. Kallat mig lite snuskiga ord och haft bra sex. Men funderar ändå på om det va lite fel . Vad tycker ni ? Är det sånt som kan hända ? Tydligen.

• Svar på tråden Vi testade lite sexprylar på sexparty.
  • Anonym (Tjej86a)
    Pussan skrev 2017-05-25 22:50:53 följande:

Det är ju hur mysigt som helst! Och visst blir ens karl kåt på att höra talas om det också, så win-win!

Ja faktiskt. Men det verkar vara många som ej skulle gillat detta i denna tråd. Herregud vi var 4 tjejer som hade kul och det blev lite onani bara. Sånt är inte åldersrelaterat heller tycker jag då en del tycker att man kan göra så i 19 års åldern enbart.

Jag är 31 och var yngst och äldsta tjejen var 42 och det va hon som började och var mest spontan och snuskig i pratet. Håller med dig här om det mesta.. Och våra karlar blev ju bara kåta av detta och tänker på det dagligen.
  • Anonym (Tjej86a)
    Anonym (Tjej86a) skrev 2017-05-23 02:17:11 följande:

I fredags hade jag plus 3 väninnor ett litet sexparty i miniatyr. En av tjejkompisarna ordnade detta då hon jobbar i sån butik och marknafsför sexleksaker.. Mot slutet av kvällen hade vi väl intagit en del vin och drinkar och en av oss fick för oss att sätta oss i soffan och prova lite saker . Först skeptiska lite men sen satt vi där med varsin stav i musarna och körde på lite. Vi hade så klart pratat en del sex och var väl lite sugna. Vi diskuterade om vi skulle sms.a till våra pojkvänner vad vi gjorde. En tjej gjorde det och han svarade att han blev kåt på tanken .fräck som jag var skrev jag till min åxå han blev åxå kåt. De flesta ki?lar gillar ju lite sånt. .

Några dagar så här efter undrar jag ändå var det fel att göra detta ? Vi är inte lesbiska eller bi men det var ändå härligt på nått vis. Jag har fått härlig bestraffning av pojkvännen efteråt iallafall. Kallat mig lite snuskiga ord och haft bra sex. Men funderar ändå på om det va lite fel . Vad tycker ni ? Är det sånt som kan hända ? Tydligen.

Det fanns ingen försäljare där på så vis utan en av tjejerna hade med sig produkter som hon hade från butiken och när vi sen använde det lite då hade vi ju först köpt det av henne och sen behåller vi grejerna . Inget som hon tar tillbaka. Vi känner henne väl och hon marknadsför det. Och sen hade vi lite skönt bara..
  • Anonym (Tjej86a)
    Pussan skrev 2017-06-01 22:41:49 följande:

Tvärtom, tror inte att 19-åringar skulle släppa loss så pass. Med lite flera år bakom sig kommer också en mera relaxed inställning till livet. Låter som en härlig kväll tycker jag.

O yes det var faktiskt härligare än jag trodde. Och vilken kille hade ej blivit sugen om han kommit in och sett ett gäng kvinnor sitta bredbent i tighta leggings och handen under byxkanten. Skulle lätt kunna göra om detta. Hade lätt kunnat kommit åxå i en fin orgasm om jag velat.
  • Anonym (Tjej86a)
    holidodi skrev 2017-06-01 15:57:27 följande:

Vad är det för fel att onanera tillsammans om alla i rummet är med på det.

Det bör inte vara något fel med det tycker jag i efterhand. Bara och köra på.
  • Anonym (Tjej86a)
    Anonym (Tjej86a) skrev 2017-05-23 02:17:11 följande:

Det var ett tag sen. har vart på 3 sexparty sen detta event jag skrev om 2017 .2 av dom har vart mer vanliga i kalibern d.v.s inget testande på plats os.v . Det senaste igår va lite mer att ta ut svängarna igen men inte som 2017 att onanera ihop med fler tjejer i samma rum utan lite mer städat eller vad man ska säga. Men tjejen som har partyt en kvinna på 45+ dock inte samma som 2017 utan en ny kvinna säger efter visningen. jaha tjejer hur är det ikväll då är ni lite kåta kanske så får ni gärna ta med en sexlexsak in på toaletten här borta och prova lite då ja har idag tillgång till provversioner som självklart ej är använda tidigare och slängs efteråt om ni ej vill ha dom då ja har några fjolårsmodeller över som ni kan få pröva. eller ta hem och pröva om ni ej kan slappna av här. själv prövade ja inget den här kvällen men det var 2 tjejer som pröva och kom upp fnissandes och den ena sa jag släppte en orgasm på 2 minuter den här ska ja ha och den andra så den här var skön. jag blev lite kåt när dom så det faktiskt men väntade med allt tills ja kom hem till min kille som lovat mig ett rejält knull efter sexpartyt och han ville veta vad vi snackat om på partyt och om nån tjej testade os.v .Det fick han reda på och nog hade vi ett hett sex efter den kvällen. man kan bli sugen av sådana här evenemang.
Svar på tråden Vi testade lite sexprylar på sexparty.