Inlägg från: Ungmensäker |Visa alla inlägg
  • Ungmensäker

För oss med bim JULI 2017

Hoppar in här!

Bim+15 idag, slutade med p-piller mars, haft regelbunden sen dess.

Denna månad prickade vi äl och haft molvärk sen äl ända fram till nu, och illamående trött osv.

Men bara negativa tester.

Igår tog jag ett test där jag anade se något. Inte så pass stt jag kunde säga det var positivt men ändå så sambon såg också.

Idag negativt?!?

Fick sedan lite bruna klumpiga flytningar och sen inget på hela dagen. Ringde bm som trodde jag var gravid och rådde mig göra ett test ikväll. Som visade neg. Blir så frustrerad på vad det kan betyda??

• Ungmensäker

Vad ser ni på dessa tester? (Syns bättre i verkligheter) men på översta kan både jag och sambon se ett streck. Fanns där direkt efter
  • Ungmensäker
    Sommaren12 skrev 2017-07-04 08:10:37 följande:

Jag ser ingenting tyvärr. När är bim?

Bim+16 idag....
  • Ungmensäker
    Evhb17 skrev 2017-07-04 08:48:39 följande:

Är jag nojjiga nu eller är det ett svagt plus!? Jag brukar alltid vänta till efter Bim med att testa, men denna gången känns det annorlunda. Har ingen mensvärk alls och så har det varit med båda dem andra, svullen och kan inte dra in magen och ömma bröst. Samma som den första graviditeten.

Hatar att analysera egentligen...men här kommer en bild iaf. Tidigt CB bim-4

Solklart plus!! Grattis!!
  • Ungmensäker

Fick mens idag så då vet jag det iallafall! Synd bara att det ska dröja 16 dagar så man blir helt galen ????

• Ungmensäker

Ville bara uppdatera alla! La in bilder för några dagar sen på bim+16.. Visade sig vara missfall i V.6 förhoppningsvis kommer det igång direkt igen så att Bim blir slutet av månaden igen!

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017