• Milou3

För oss med bim JULI 2017

Isvattenis skrev 2017-07-03 12:33:47 följande:

Sprang till Apoteket på lunchen. Kunde inte hålla mig tills jag kom hem..

Det är resultatet

Jag dööööör. Överlycklig !!!

Wow! Ett rejält plus :) stort grattis!!!
  • Milou3
    Matildajb skrev 2017-07-04 20:22:39 följande:

Hej! Jag hoppar in här!

Jag är idag på BIM +5

Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!

Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..

Absolut nåt på g :) grattis!!
  • Milou3
    Sommaren12 skrev 2017-07-10 11:48:37 följande:

Till helgen borde jag ha ÄL. Vilka äl-tester kan ni rekommendera?

Ni var inte så positiva till CB med endast en indikator vad jag förstod...

Har enbart använt cb rosa digital. Funkat allra bäst tycker jag. Då jag haft sex dagen efter första glada gubben har jag blivit gravid, vid 2 tillfällen. Kommer lätt fortsätta med cb digital!
  • Milou3
    Hormonkarusellen skrev 2017-07-11 07:34:08 följande:

Vill gärna veta från er om plussat, vad för skillnad har ni känt eller märkt jämfört med tidigare månader? Jag tänker att vet man så vet man, när man analyserar minsta värk i lilltån så finns det egentligen inget att analysera men skulle ändå höra, hålla spänningen vid liv tills mensen dyker upp ????

Den absolut enda skillnaden har jag märkt av bara 2-3 dagar innan bim och det är att mina bröstvårtor börjat ömma rejält - vid graviditet alltså. Ömma bröst innan bim kan jag ha även när jag fått mens, men just bröstvårtorna är ett tydligt tecken. Men då har jag iof redan fått ett svagt plus Iom att jag är så nyfiken och otålig och testar redan 5-6 dagar innan bim :)

Illamående kan jag bli ändå lite då och då. Trött med.

Kanske mer frekvent kissande också, när jag tänker efter.
  • Milou3
    SaraochLion skrev 2017-07-18 07:54:06 följande:

Plussade svagt igår bim-4 och äl+10. Kände bara på mig att det skulle bli ett + därför testade jag. Nu hoppas jag bara att det går vägen!

Grattis!!
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017