För oss med bim JULI 2017
Hej, hoppar in här. Har bim 16/7. Försök nr 7.
Hej, hoppar in här. Har bim 16/7. Försök nr 7.
Jag använder app men även använt äl test några månader. Om jag bara förlitat mig på appen hade jag missat äl som visat sig vara några dagar senare än appen beräknar. Nu när jag vet vilken dag i cykeln äl brukar vara har jag pausat med testen. Kanske är dumt, brukar äl "flytta sig"?
Ngn får gärna lägga till mig i listan, bim 16/7.
Grattis MistyM och regndroppe! Härligt med så många plus!
Mitt test hade bara ett streck suck...
Det har du rätt i. Jag hade iofs en väldigt bestämd känsla redan innan, så jag kan inte påstå att jag blev förvånad - men alltid lika besviken. Tycker alla mina känningar försvann samtidigt som jag testade, brösten är inte ömma och benen gör inte ont men ingen mensvärk heller så jag vet inte hur jag ska tänka. Hoppas mensen kommer nu på förmiddagen så jag kan rings gyn och boka tid, på måndag har de semester så då får jag ingen tid för vul och får inte äta mina ägglossningspiller får hoppas på det tänker jag
Grattis till er som fått plus och hoppas det går bättre för er andra nästa gång! Jag hade bim igår men negativt test igår och idag. Har haft pytteliten blödning/brun flytning. Det har alltså inte kommit igång än så därför kan jag inte släppa riktigt. Har väl lite hopp kvar.