• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Krullet89

Tjejer hur går det för er. Är det ngn som känner ngt ännu lr?

• Jooosen
    Krullet89 skrev 2017-06-27 08:11:32 följande:

Tjejer hur går det för er. Är det ngn som känner ngt ännu lr?

Bim minus 4. Ömma bröst som vanligt annars inget!!! Buhu. Blir nog ett fjärde försök här! Dudå?
  • Krullet89

Ok tråkigt. ÄL +2 bara. Så inget ännu. Börjar tveka på om ba haft ÄL ens..brukar få skit ont i bröstvårtorna men de ha ja inte nu..men ÄL testerna va positiva o ja hade ont i magen o flytningar. Så vette f*n..ba te o vänta o se.

• LifeOfBullshit

ÄL +3/4 och mina bröst är ordentligt ömma, främst på "yttersidorna" aldrig varit med om förut. Men eftersom det är så tidigt så tänker jag inte överanalysera och intala mig själv att det är ett symptom, antagligen har jag upplevt detta innan men tänker på det först nu ^^ men det är svårt att inte hoppas ^^

• mjaomjao

Hej i sommaren.. För min del äl - 2 enligt My Cykels appen men misstänker att min äl varierar så ingen aning, konceptet ligga-varannan-dag hos mig som sagt.

Hoppas hoppas för oss alla i tråden men absolut extra för er som hållt på/önskat länge..

• mjaomjao
    Jooosen skrev 2017-06-26 20:54:20 följande:

Vet någon om kort mens, endast 2-3 dagar kan påverka ens ägglossning? Har dock fått utslag på äl test o könner av den. Men nojar lite kring detta...

Nej det tror jag inte ska påverka!
  • Carro887

Hej!

Jag hoppar inte här jag med! ÄL 26/6 och BIM 11/7. Försökte precis som krullet tempa mig på morgonen och visade 36.1 vilket är lågt även för mig.

• Carro887
    Carro887 skrev 2017-06-27 15:37:46 följande:

Hej!

Jag hoppar inte här jag med! ÄL 26/6 och BIM 11/7. Försökte precis som krullet tempa mig på morgonen och visade 36.1 vilket är lågt även för mig.

Råkade trycka innan jag var färdigskriven...

Tycker dock det är konstigt för jag har inga flytningar, det är liksom helt torrt, får ni alltid ägglossningsekret?
  • Hmjn89
    Carro887 skrev 2017-06-27 15:39:37 följande:

Råkade trycka innan jag var färdigskriven...

Tycker dock det är konstigt för jag har inga flytningar, det är liksom helt torrt, får ni alltid ägglossningsekret?

Efter ägglossning brukar jag vara sjukt torr...
  • Krullet89

Ja skiter i att tempa nu. Försöker köra varannan dag metoden istället. Problemet är att ja jobbar mkt kväll o natt. Men ha en period nu utan såna skift så passar på nu. Ja hade såna flytningar till o från i 1v... mindre trevligt. O så öppen livmodertapp hela tiden. Så ja verkligen hoppas haft haft ÄL. Jävla p-piller ska aldrig mer ta ett med p-piller.

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017