För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Ja och de e sååå jobbigt. men bara att satsa på nästa månad nu. Så tråkigt bara. När jag fått för mig nått så ska de gå direkt. Har inget tålamod till att vänta. Mina 3 tidigare graviditeter har gått på 1 försöket med första å 3 försöket med de andra två
den där clearblue-monitorn?
Attans! Grejen är ju att stegringen kan gå rätt snabbt, och går över på typ en halv dag, och eftersom man bara testar en gång per dygn så kan man lätt missa.
Men jag tror absolut att det finns en chans för er ändå. Det har ju bara gått två dar sen ni låg! Men jag vet hur det är. Man vill ligga så nära inpå äl som möjligt och allt annat känns som ett misslyckande. Jag tror dock inte du ska helt förlora hoppet om denna månad.
Ja vet! Inget tålamod. O jag som inte har några barn sen innan kan inte låta bli att tro att något är fel på mig eller min sambo :(
Men ni har inte försökt såå länge va? Minns ej vem som skrivit vad..
Går och velar om jag kan börja smörja med progesterall än.... Om jag lägger in samma temp imorgon som idag sätter ff ut äl till den 20 onde. Men har inte fått vita lotionflytningar än som jag brukar få. Fast känns mer som efter äl i kroppen eller att äl inte blir alls. Tror ni man vågar börja smörja imorgon?
Ja tror att om du väntar till sönd Morron så Kmr du få ett fint plus! Grattis!!!