För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Lever i princip som vanligt (är dock varken rökare eller snusare, slutade röka för 10 år sen) men mellan ÄL och bim är jag mer restriktiv. Absolut ett glas vin och så men blir inga helkvällar med det ena glaset efter det andra liksom. Så tänker på att hålla ner det helt enkelt.
Ja, när man bara är lekman själv är det inte lätt att veta hur man ska ställa sig.. Själv har jag tilltro till denna quinna Att salt, tex. är skadligt för små barn har Agnes Wold hävdat varit en myt och fått medhåll om på sistone, från många olika håll.
www.baaam.se/agnes-wold-nagra-glas-alkohol-ar-inte-farligt-for-fostret-det-ar-bara-moralism
Ahrg, klarar inte av detta olidliga, att vänta med att testa till BIM! Suck! Negativt idag BIM-6.
En liten blödning idag bim-2 så försök nr 27 känns rätt kört. Tror jag ger upp nu suck
NEJ, va hemskt att ge upp! Kanske ännu värre iofs att vara helt hooked på detta med äl och bim, 27 gr.. Minns inte vad exakt vem som skrivit vad, hade ni försökt få tid för utredning?
Okej, lovar nu, tio fingrar upp till gud, att inte testa förrän exakt på BIMdagen.
Kram!
Grattis till alla som plussat !!
O frågan om alkohol o rökning. Ja ha levt som vanligt så plus. För de kan ju ta lång tid att bli gravid. Så bättre leva som vanligt o inte stressa upp sig. Barnet får ju ändå ingen näring från modern så tidigt. Måste säga att denna månad slappnade jag av o googlade inte sönder efter ÄL. O vet inte om de hjälpte att ja slappnade av, men gravid blev ja iallafall.
Här dundrade mensen in på äl + 10. Kände det på mej. Trist verkar som min lutealfas är olika varje månad, så konstigt :/
Kul ändå att se att massa har plussat!
Tog detta svaaaaaga test i morse, strecket är dock i tunnaste laget. Men nu när jag satt på toa kom två små små klumpar med blod, eller klumpar vet jag inte om man kan kalla det, såg ut som lite vävnad liksom, väldigt tunna. Vad kan detta bero på? Finns det en annan anledning än missfall? Om det nu inte är så att jag fick spökstreck på testet, men det känns mindre troligt nu när det kom blod då jag inte har bim förrän den 14e.