Inlägg från: Mamma Camilla |Visa alla inlägg
  • Mamma Camilla

För oss med BIM 25-30 juni

Hej, hoppar in här jag med :)

Camilla 11/6 26/6

Litar dock inte på min cykel riktigt men Flo appen är den som är mest tillförlitlig med hur jag funkar.

Vi har fyra fantastiska barn <3

Vi vill gärna ha en liten 5a, fick MF i Februari i v 8 och det tog ett tag innan kroppen kom igång efter det. Men nu hoppas vi att det ska gå bra och längtar efter ett plus. Är 35 år så jag hoppas,

Kram

• Mamma Camilla

Ja man blir lite stressad inombords när man ser procenten :/ 5% känns inte så vidare ...

Sen tror jag oxå man är så inställd på att få bli gravid att varenda förändring i kroppen analyserar jag sönder :) har aldrig riktigt planerat en graviditet på det viset vi gör nu. Efter missfallet i feb så kände jag mig så misslyckad som inte kunde gå hela vägen analyserade vad jag gjorde för fel osv.. när jag innerst inne visste att det har inte m mig så att göra, men sen dess har vi försökt så jag hoppas så innerligt på denna månad sen tror jag nog att jag släpper tanken på att bli gravid, kanske går bättre då :) men jag äter folsyra och rosenrot funderar på om man ska köpa bidrottninggele på nytt.

• Mamma Camilla

Räknar bort mig från tråden, gjorde ett test igår eftersom jag "känt mig gravid" och det var ett minus på Stickan och idag har jag mensvärk men ingen mens ännu fast dagen är ju inte slut :)

Stort Grattis till er som plussat!!!

Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni