• Anonym (Urk)

Kille som gått till horor!

Jag hade nog haft svårt att leva med en man som förklarat en sådan sak så lättvindigt.

Jag är medveten om att många "vanliga" har köpt/köper sex, men jag tycker ändå det är vidrigt. Förstår inte ens hur man kan vilja ligga med någon som egentligen inte vill ligga med dig.

Nej jag förstår din vånda, ingen enkel situation!

• Anonym (Urk)
    Anonym (Fyfan) skrev 2017-05-31 13:20:37 följande:
    Kan inte tala för TS, men så är det inte för mig iallfall. Jag tycker bara konceptet av att köpa någons samtycke är så sjukt och en person som gör det är ingen jag vill spendera mitt liv med.
    Instämmer med dig till 100 %!
  • Anonym (Urk)
    Lord Hans skrev 2017-05-31 13:32:03 följande:
    Så du kan inte leva med nån som är ärlig? Eftersom majoriteten av alla män tar precis så lätt på prostitution som i ts exempel. Majoriteten av majoriteten förstår däremot att inte nämna det för sin kvinna eftersom kvinnor är väldigt känsliga när det kommer till det ämnet.
    Tror du alltså att majoriteten av alla svenska män tar lättvindigt på prostution och att köpa sex??

Nej det där önsketänkande från din sida.
  • Anonym (Urk)
    Lord Hans skrev 2017-05-31 13:40:00 följande:
    Ja, det är två liknande tjänster. Eller ta massage eller spabehandling kanske, det är ännu bättre exempel.
    Skillnaden är att prostitution fördöms av kristendomen eftersom sex är fy fy och frestarens påhitt. Då är vi tillbaka till att det handlar om indoktrinering av kristna värderingar som gör att vissa har svårt att acceptera prostitution som en tjänst bland andra.
    Sex är fantastiskt men prostitution är något HELT annat.
  • Anonym (Urk)
    Lord Hans skrev 2017-05-31 13:46:52 följande:
    Ja, det vågar jag nog påstå att dom gör utgående ifrån min egen bekantskapskrets. Eftersom jag har en foten i arbetarklassen och andra bland akademiker så vågar jag till och med påstå att den kan vara ganska representativ för genomsnittet. 

Men att du som kvinna skulle ha mera koll på hur män fungerar än vad jag som man har ger jag inte mycket för.
    Hmm ja du kan ha rätt, det kanske är önsketänkande från min sida :/

Tycker den tanken är rätt skrämmande i så fall!
Svar på tråden Kille som gått till horor!