• Mila76

Kille som gått till horor!

Lord Hans skrev 2017-05-31 13:46:52 följande:
    Ja, det vågar jag nog påstå att dom gör utgående ifrån min egen bekantskapskrets. Eftersom jag har en foten i arbetarklassen och andra bland akademiker så vågar jag till och med påstå att den kan vara ganska representativ för genomsnittet. 

Men att du som kvinna skulle ha mera koll på hur män fungerar än vad jag som man har ger jag inte mycket för.
    Nä, och du har ingen koll på hur kvinnor upplever det att prostituera sig.

Tomte.
    Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
  • Mila76
    Lord Hans skrev 2017-05-31 16:16:04 följande:
    Nej, hur skulle jag ha det, har du? Jag har heller ingen aning om hur folk upplever det att jobba på donken. Jag antar dock att de flesta inte gör det frivilligt men förstår att det är ett jobb som andra för det.

Du kan lämna bort din personliga påhopp, om du inte kan argumentera sakligt så låt det vara oskrivet.
    Eftersom du själv anser att kvinnor inte kan förstå hur män resonerar förslår jag att du, för att inte trycka ned foten i svalget, låter bli att göra empatibefriade reflektioner över hur kvinnor fungerar.
    Antalet kvinnor i SD:s riksdagsgrupp är lägre än antalet kvinnor i Iraks parlament. Är du nöjd med det, Jimmie Åkesson?
  • Mila76
    Anonym (Bengt) skrev 2017-05-31 16:13:35 följande:

I princip håller jag med Lorden här. Logiken haltar betänkligt:

Röra vid någons lår mot betalning = helt ok

Röra vid någons könsorgan mot betalning = vidrigt, förkastligt

Själv har jag aldrig köpt sex, och kommer förhoppningsvis aldrig att göra det heller. Fast om jag fick reda på att någon kompis gjort det i sin ungdom hade jag nästan blivit lite avundsjuk...

Steg 1: Ta reda på vad logik är.

Steg 2: step away from the keyboard.
Svar på tråden Kille som gått till horor!